nac airsoftmarkt 17 november

Ik hoop dat iedereen die mee doet ook de “kleine lettertjes” heeft gelezen:

“spullen die niet zijn verkocht en niet worden opgehaald vervallen aan de organisatie van de airsoft markt (NABV)”
 
Ik hoop dat iedereen die mee doet ook de “kleine lettertjes” heeft gelezen:

“spullen die niet zijn verkocht en niet worden opgehaald vervallen aan de organisatie van de airsoft markt (NABV)”

Die letters waren even groot als de rest en ik vindt deze voorwaarde niet meer dan logisch.
 
Ik kom alvast met de scoop: naar aanleiding van mijn suggesties gaat de orga een aantal veranderingen doen aan de tweedehands markt:

- geen vergoeding meer voor verkoop
- betaling ook via betaalverzoek of tikkie

Dat maakt verkopen een stuk aantrekkelijker in mijn ogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Gelukkig verkoop ik niets, of er moet een serieus mooi bod komen ;)

Mvg Roy
 
Als ik het goed begrijp mag je dingen dus niet zelf verkopen, maar lever je ze in bij de nabv en dan verkopen zij het voor jou?
 
Als ik het goed begrijp mag je dingen dus niet zelf verkopen, maar lever je ze in bij de nabv en dan verkopen zij het voor jou?
je mag het best zelf verkopen, maar lijkt me wat onhandig. Ze bieden aan het voor je te verkopen op de centrale tweedehands markt. Wilde ze eerst nog een vergoeding voor, maar ik heb ze overtuigd dat dat niet nodig/handig is.
 
je mag het best zelf verkopen, maar lijkt me wat onhandig. Ze bieden aan het voor je te verkopen op de centrale tweedehands markt. Wilde ze eerst nog een vergoeding voor, maar ik heb ze overtuigd dat dat niet nodig/handig is.

Ahhh jij hebt ze overtuigd :rolleyes:
 
Ik ben aanwezig!

P.s. @Maffo kan je vragen of ze op de website veranderen dat het door de nabv verkopen van je replica/ gear gratis is?!
 
@Maffo enig idee of al bekend is welke stands / merken vertegenwoordigt zullen zijn? NABV/facebook is erg summier qua info.
Bunker501, com-bat, titan power, (mogelijk speedqb not sure maar hoorde t langs komen). Die eerst 3 staan er sowieso volgensmij
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
@Thomaskrop top, kan ik bij Com-bat hopelijk achterhalen hoe lang de wraith aero stock eigenlijk is... om mezelf evt lekker te maken met een wolverine mtw...
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop