nac airsoftmarkt 17 november

Maffo

Well-Known Member
4 sep 2016
1.232
896
Trophies
17
Jullie hadden het waarschijnlijk al gelezen; 17 november airsoftmarkt bij het nac. De hele hal vol met kraampjes, een fysieke tweedehands verkoopmarkt en meer!

evenement informatie:
https://www.facebook.com/events/1040667622931880/?active_tab=about
https://www.nabv.nl/airsoftmarkt

informatie over de tweedehands markt waar ook jij gratis spullen en replicas kan laten verkopen:
https://www.nabv.nl/airsoftmarkt/tweedehandsmarkt

Bevestigde kramen: Rusfed promotiegroep (C7), Colt C7/ C8NLD Airsoft Owners Group (B3), Bunker501, com-bat, titan power, Krale, Shogun.

Ik ben erbij om Sovjet/Russische reenactment te promoten, komen jullie ook?

urYPScV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Helaas 2 uurtjes rijden anders zekers komen kijken! Have fun! Plaats je foto's nadien?
 
Jullie hadden het waarschijnlijk al gelezen; 17 november airsoftmarkt bij het nac. De hele hal vol met kraampjes, een fysieke tweedehands verkoopmarkt en meer!

Ik ben erbij om Sovjet/Russische reenactment te promoten, komen jullie ook?

yWEjLci.jpg
Die stand is de voornaamste reden dat ik ga haha.
 
Zie net op mijn nieuwe rooster dat ik die dag mogelijk vrij ben. De kans bestaat dat ik eens even kom kijken.
 
Willen gaan kijken dat we zoveel mogelijk Colt C7NLD en C8NLD replica's bij elkaar kunnen brengen tijdens de airsoft markt.
Hopelijk ook in de juiste gear.
Helaas nog geen bericht gehad van de NABV terug of dit mogelijk is.

Mvg Roy aka Smitty
 
Willen gaan kijken dat we zoveel mogelijk Colt C7NLD en C8NLD replica's bij elkaar kunnen brengen tijdens de airsoft markt.
Hopelijk ook in de juiste gear.
Helaas nog geen bericht gehad van de NABV terug of dit mogelijk is.

Mvg Roy aka Smitty

Hey roy, je moet kijken of je dan nog een kraam kan bemachtigen. Dan heb je een goede centrale verzamelplek en een plek om uit te stallen. Ik ben redelijk zeker dat die nog wel beschikbaar zijn. Een halve kraam kost 25 euro. Je kan trouwens stephan Tan ook bellen om je wens over te brengen. Ik ben redelijk zeker dat het mogelijk moet zijn.
 
Heb jij een Tel nummer van Stephan Tan?
Doe die maar privé
Alvast bedankt.

Mvg Roy aka Smitty

Hey roy, je moet kijken of je dan nog een kraam kan bemachtigen. Dan heb je een goede centrale verzamelplek en een plek om uit te stallen. Ik ben redelijk zeker dat die nog wel beschikbaar zijn. Een halve kraam kost 25 euro. Je kan trouwens stephan Tan ook bellen om je wens over te brengen. Ik ben redelijk zeker dat het mogelijk moet zijn.
 
De rusfed promokraam is er gegarandeerd bij, in stand C 7! Ietsje naar links dan eerst gedacht, maar nog steeds in goed zicht vanaf de ingang.
 
:eek: 25,- voor een halve kraam?
dat is heel erg duur. Voor een hele kraam bij de grote markten betalen wij €25,00-35,00
erg prijzig.

ik begreep dat er ook maar 2 shops zouden staan van een shop die er niet ging staan ivm de prijs.

Hoop dat het ondanks dat alsnog een leuke markt wordt voor hen die gaan.
 
Volgens mij is voor een verkoop kraam de prijs anders als voor iemand die promo werk doen en de kraam is 3x1 meter.
Zelfde grote als wat er verleden jaar gedaan werd voor een enkele kraam.
Ben zelf ook bezig met het scoren van een kraam voor de Colt C7/ C8NLD Airsoft Owners Group
@Maffo jij staat redelijk dicht bij de in en uitgang.
Altijd makkelijk ivm spullen brengen en afvoeren.

Mvg Roy aka Smitty
 
Nieuwsbrief die elk lid via mail krijgt.
Ik vond het al raar dat ik me wel iets kon herinneren, maar het niet terug kon vinden.
Neemt niet weg dat ik het apart vind dat het niet gewoon op de website van de NABV zelf staat. :rolleyes:
 
staat in de agenda
De laatste keer dat ik daar keek stond daar "Niks" en met "Niks" bedoel ik: er staat alleen een datum, meer niet.

Dat is het punt dat ik probeer te maken: ik weet langzamerhand ook wel (mede door dit draadje en het agendapunt dat jij noemt), dat het op 17 november is, maar meer dan dat staat nergens. Hoe laat is het? Waar is het? Wie mogen er komen? Kosten? Mag ik mijn eigen spullen er ook verkopen?

Het antwoord op de meeste vragen heb ik inmiddels, maar het gaat erom dat ik werkelijk overal snippers vandaan moet halen terwijl dit eigenlijk gewoon op de website van de NABV thuishoort (daar staat alleen dat ze 17 november gesloten zijn vanwege een "Airsoftmarkt").
Op het drukbezochte forum van de NABV zelf kreeg ik ook alleen maar het onbevredigende antwoord dat er nog geen communicatiemedewerker is aangesteld en dat communicatie een vak is, maar een eenvoudige koppie-peest uit de nieuwsbrief op de website was op zich al voldoende geweest om in ieder geval een boel onduidelijkheid te voorkomen (en in potentie meer bezoekers te kunnen verwachten).