NABV PAS

7 mei 2018
8
0
Trophies
1
Hallo ik heb deze week mijn VOG en paspoort ingestuurd en dus zou mijn NABV-pas afgelopen vrijdag zijn gemaakt en verzonden, hier heb ik geen bericht van ontvangen. Klopt het dat je hier geen mail van krijgt dat het op de post is, en weet iemand wanneer ik hem kan verwachten?

Alvast bedankt,
Stijn
 
Krijg je geen bericht van. Als alles is afgerond ( betaling en foto ) zou hij vrijdags gemaakt en verstuurd worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dat hangt af van het tijdstip van verzending en de postbezorging.
Als de pas in de ochtend mee is gegaan kan je het ding misschien de zelfde dag en anders zaterdag verwachten. Als dat niet het geval is, wordt het dinsdag.

Ik zit in exact het zelfde schuitje. Pas zou afgelopen vrijdag verstuurd moeten zijn. Je ziet 'm wel verschijnen. Wachten duurt lang he? ;)

Overigens: paspoort ingestuurd? ik hoop dat je een pasfoto bedoelt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
"deze week"... is wel een erg ruim begrip, dat kan maandag zijn, maar ook donderdag... in het laatste geval zal het maken van je pas een weekje doorschuiven aangezien de ingestuurde spullen dan nog niet binnen zullen zijn geweest...

Voorheen werd ook niet dagelijks de brievenbus geleegd, dus kan het wel eens wat langer duren... niemand houdt van wachten, maar zit weinig anders op.

Ik kreeg mijn eerste pas op zaterdag tegen de middag, had nog net genoeg tijd om die middag mijn eerste replica aan te schaffen... Uiteindelijk wordt wachten beloond zullen we maar zeggen.
 
Inderdaad ontvang je geen e-mail dat de pas is verzonden. Maar de pas wordt op de vrijdag verzonden en dus zal je hem normaal gesproken op de dinsdag ontvangen.

Heb geduld, airsoft is geen hobby waar je teveel haast in moet hebben. Neem je tijd, die replica komt uiteindelijk echt wel in je handen terecht! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
upload_2018-5-23_20-34-16.png


Copy paste van de registratie pagina van de NABV...

Nadat je de VOG en pasfoto hebt opgestuurd moeten deze eerst nog verwerkt worden waarna je de contributie moet voldoen, pas als die betaling voldaan is wordt de vrijdag daarop de pas aangemaakt en verzonden. En dus niet alleen wanneer de de VOG en foto hebt opgestuurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Als ik het me goed heriner worden de passen idd aleen vrijdag verstuurt maar als je eerder aan alle eisen hebt voldaan kan het zijn dat je gegevens digitaal al geregeld zijn. Dit was bij mij het geval toen ik bij een winkel mezelf wou aan melden als intro om wat replicas te proberen maar dat bleek toen niet meer nodig. En dit was 3 dagen voor mijn pas binnen was
 
ik zou volgen mijn post.nl app mijn nabv post vandaag binnen krijgen. volgens app wel. ik heb klacht gestuurd naar post.nl. moet wachten tot volgede week dinsdag. en dan weer met post.nl contact nemen. moet ik zeker weer opnieuw een pas aanvragen bij nabv? lekker zooitje bij post.nl
. ze zeggen dat ze het aangetekend hadden moeten versturen? weet ik veel of zij dat gedaan hebben? verdorie heb ik weer. grrrrr
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Mijne zou gister gemaakt moeten zijn dus ik had hem eigenlijk vandaag (zaterdag) verwacht maar niks bij de post, kan wel janken. Maandag komt er geen post dus dat wordt dinsdag pas. (gaat nog harder janken)
Maar goed wat niet is is niet. Toch allemaal nog een fijn weekend. Mvg Hans
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Mijne zou gister gemaakt moeten zijn dus ik had hem eigenlijk vandaag (zaterdag) verwacht maar niks bij de post, kan wel janken. Maandag komt er geen post dus dat wordt dinsdag pas. (gaat nog harder janken)
Maar goed wat niet is is niet. Toch allemaal nog een fijn weekend. Mvg Hans
dan zal jij wel dinsdag binnekrijgen
 
VOG donderdag binnen en verstuurd. Maandag postbus legen? Betalen Vrijdag drukken en dan na volgend weekend in, huis vermoed ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hans de graaf
Mijne zou gister gemaakt moeten zijn dus ik had hem eigenlijk vandaag (zaterdag) verwacht maar niks bij de post, kan wel janken. Maandag komt er geen post dus dat wordt dinsdag pas. (gaat nog harder janken)
Maar goed wat niet is is niet. Toch allemaal nog een fijn weekend. Mvg Hans

Mijne was vorige week vrijdag gemaakt, woensdag of donderdag had ik hem binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf en Hans de graaf
Weet nog goed hoe het bij mij ging iets meer dan een jaar geleden. Een week lang elke dag de brievenbus checken. man wat duurde dat lang haha