NABV locatie Geldermalsen

Er staan af en toe een beetje aparte vrijwillers daar, en de eerste keer dat ik langs ging vond ik ze ook niet super toegankelijk ofzo. Maar onvriendelijk gelukkig nog nooit.

Je opmerking over het licht snap ik wel. Is inderdaad niet voor iedereen even goed. Voor m'n sniper is het prima maar een sidearm of m'n HK416 stel ik af met tracers. Dan kan ik ze lang volgen.

Als je ideeën hebt over hoe het beter kan qua belichting kun je dat echt prima met die mensen daar bespreken. Dat betekend niet dat ze het morgen gefixt hebben, en mogelijk over een paar weken ook niet. Maar ze doen bij de NABV wel echt hun best om het NAC voor iedereen nuttig te maken. De verlichting aan het plafond is daar onlangs ook nog verbetert volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ook ik heb alleen een positieve ervaring met het nac.
Vriendelijke vrijwilligers die zich niet opdringen maar je gewoon lekker je gang lieten gaan. Als je vragen had of opmerkingen kon je gewoon bij ze terecht.
Ook ik kon mijn bb's gewoon zien, alhoewel onder kunst licht de greendevil wat minder goed zag. Dat komt doordat de bb dark earth kleur heeft. Het iaps parcourtje was wel grappig om te doen en de g&g muur vond ik ook wel geinig. Koffie is gratis en ook nog best te zuipen dus ook daar geen klachten over.

Bovenstaande is mijn ervaring en mening.
Misschien stonden er bij mij andere vrijwilligers?
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en Maffo
Ik kom zeer regelmatig bij het nac, soms niet eens om te schieten maar puur voor de gezelligheid.

Vrijwilligers/medewerkers kan ik alleen maar erg vriendelijk noemen. Enige waar ik soms bezoekers over hoor mopperen is dat ze streng zijn, maar dat is (eigenlijk helaas) vaak hard nodig.

Absoluut geen klagen over en ik denk dat vele buitenlandse airsofters jaloers zijn op ons Nederlanders dat we zo een faciliteit tot onze beschikking hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en Maffo
Natuurlijk Oddball de bezoekers mopperen weer he , streng zijn mag hoor das niet het punt , ach niemand dwingt me om daar naar toe te gaan laten we het daar maar op houden .
 
Ik kan alleen maar beamen dat het nac echt een topplek is. Ga er altijd met plezier naartoe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cellie
Ik ben er woensdagavond heen gegaan, voor de BOSS training. Vond het ook een mooie locatie (erg representatief), ook leuk ingericht met verschillende mogelijkheden om te trainen en afstellen.

Het personeel was erg vriendelijk, 1 van de mannen liep met mij een rondje door heel het gebouw (behalve kantoorgedeelte) met uitleg waar, wat en hoe. Ook in de hal zelf liep hij door alle verschillende gedeeltes heen wat er allemaal mogelijk was en hoe het allemaal werkte.

Wel heb ik na de BOSS training nog een 15 minuten staan kijken naar de andere bezoekers en daar zag ik weer dingen die ik wat minder vond. Maar daar kan de NABV zelf minder aan doen behalve handhaven en controle. Want je moet ook van gezond verstand uitgaan van je leden.
Wel als er automatisch geschoten werd, kwam er gelijk een medewerker aan om te melden wat wel en niet mocht.
 
@Robin2k7 het zou je trouwens wel sieren als je de complete context van je bezoek deelt, want ik kan me na navraag best begrijpen waarom je de indruk kreeg dat er 'onvriendelijk' op je werd gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
Tja, het is oneerlijk om in dit geval niet aan wederhoor te doen als ik daar de mogelijkheid toe heb. Ik heb in ieder geval niks verder gedeeld met anderen en was dat ook niet van plan te doen. Ik hoop dat het in ieder geval mensen niet afschrikt om gebruik te maken van het nac, want het is een fraaie locatie waar je prima je ding kan doen.
 
Bullshit , ik ga niet in details

Ik ga ook niet in detail, dus ik heb geen idee wat er dan 'bullshit' zou moeten zijn aan de geheel detailloze stuk wat ik heb gepent.

Ik ga er nog een x heen denk ik om het uit te praten

Lijkt me uiterst verstandig om te doen.

voor de rest gaat dit weinig over het nac, dus ik laat het hierbij, praat het vooral uit met wie dat ook moge zijn en blijf niet achter met opgekropte gevoelens.