Nabv ledenraad verkiezing

Er is echt mega veel over te vinden.
Ja over airsoft, niet over de NABV als je niet weet dat we in Nederland een airsoftvereniging hebben.
...tenminste: dat is de ervaring die ik had toen ik vier jaar geleden begon (en oké er is veel veranderd sindsdien).

Het is doorgaans zo dat, als je de juiste zoektermen weet, je veel informatie kunt vinden op Google.
Weet je het niet (of sowieso het bestaan van een bepaalde sport), dan is het allemaal niet zo vanzelfsprekend

Vergeet niet dat veel outsiders spreken over "Balletjespistolen" en dan kom je niet automatisch uit bij de airsoftsport, maar bij die kidz-dingen van max. 0.08J.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ik vind airsoft/schieten leuk. Ik vind persoonlijk dat er te weinig over te vinden is. Ik weet redelijk wat de ledenraad inhoud, dus ik hoop hiermee ook voor anderen dingen te verbeteren. Ook van de ledenraad zelf. Ik hoop dat iig de communicatie verbeterd wordt, ook naar de leden toe

Je vindt dus dat er te weinig informatie over airsoft zelf te vinden is? Ik vraag me af of dat daadwerkelijk een probleem is dat vanuit de ledenraad verbeterd dient te worden. Communicatie vanuit de NABV zelf kan ik me redelijk in vinden, maar ook dat is een vrij groot en abstract begrip wat je wel dient te specificeren. Als je de ledenraad in wilt mag ik er daarnaast wel vanuit dat je wel weet wat de ledenraad inhoudt.

Heel tof dat je de ambitie hebt om in de ledenraad te gaan, maar bedenk voor jezelf wat je dan wil bereiken en maak dit concreet en helder zodat mensen duidelijk weten waar je voor staat. Ik bedoel dit stuk niet om je af te kraken ofzo maar gewoon ter verbetering van jezelf.