Music plaza

FOOS!!!! ALLES!!! WHOOOOO! #fanboy

(New Black Sabbath)?

(moment van de great catch!)

Veder:
KENSINGTON!
Slaves
De Staat
RHCP
Ghost B.C.
Wolfmother
Black Sabbath
Green Day
Sum 41
Many more:

Guilty Pleasure:

Bonus track:

Zo dat weten weten we ook weer :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Pietjepuk123
Ik ben toch meer van het hardere materiaal... één van mijn favo bands:
OF NOG HARDER! ARCHITECTS!!!
 
Ik ben toch meer van het hardere materiaal... één van mijn favo bands:
OF NOG HARDER! ARCHITECTS!!!
Architects is echt goed! Ben zelf een grote fan van Architects. Broken Cross vind ik een van de beste nummers van ze
 
Architects is echt goed! Ben zelf een grote fan van Architects. Broken Cross vind ik een van de beste nummers van ze
Goeie smaak! Waarschijnlijk ook één van de beste live bands.. heb ze een aantal keer gezien en 't is altijd goed!
 
Geluisterd in de auto naar m'n eerste skirm

En het beste nummers van een brilliante band - helemaal na hun optreden in doornroosje


En


Ter afsluiting

 
Ik hou van veel genres, ben van oorsprong een "Metalhead", niet exclusief Metal, maar van Punk tot aan Heavy Metal. Kan dan ook met trots zeggen dat ik in November naar Metallica ga in Antwerpen. :D

Afgelopen November voor het eerst met een collega mee gegaan naar een Raw Hardstyle feest, en sindsdien niet meer af te slaan van de muziek. (Raw Hardstyle, Hardcore, Uptempo Hardcore) Terwijl ik daarvoor na een aantal nummers al zoiets had van zet dit AUB af. De live ervaring heeft mijn waardering voor de muziek doen ontwaken. Heel de experience met de lichtshows, bass, en de ontzettende gave sfeer onder het publiek doet het hem. Sindsdien luister ik bijna exclusief naar de "hardere stijlen".

 
  • Leuk
Waarderingen: Ressurectz
Ik hou van veel genres, ben van oorsprong een "Metalhead", niet exclusief Metal, maar van Punk tot aan Heavy Metal. Kan dan ook met trots zeggen dat ik in November naar Metallica ga in Antwerpen. :D

Afgelopen November voor het eerst met een collega mee gegaan naar een Raw Hardstyle feest, en sindsdien niet meer af te slaan van de muziek. (Raw Hardstyle, Hardcore, Uptempo Hardcore) Terwijl ik daarvoor na een aantal nummers al zoiets had van zet dit AUB af. De live ervaring heeft mijn waardering voor de muziek doen ontwaken. Heel de experience met de lichtshows, bass, en de ontzettende gave sfeer onder het publiek doet het hem. Sindsdien luister ik bijna exclusief naar de "hardere stijlen".


Tof om te horen man !

Ben zelf ook helemaal gek van rawstyle, zeer energieke muziekstijl kan er geen genoeg van krijgen haha. Maak/draai samen met een maatje deze muziekstijl misschien vind je het wat haha? :p

 
Als rus-fans hun muziek gaan posten dan ga ik eens goed los met Japans:

BiS - Stupig

Band-Maid - Real existence

Ladybaby - Nippon Manju

Babymetal - Megitsune

Momoiro Clover Z vs. Kiss - Yumeno Ukiyoni Saitemina
 
Als rus-fans hun muziek gaan posten dan ga ik eens goed los met Japans:

BiS - Stupig

Band-Maid - Real existence

Ladybaby - Nippon Manju

Babymetal - Megitsune

Momoiro Clover Z vs. Kiss - Yumeno Ukiyoni Saitemina
Ladybaby serieus?? Haha. Megitsune van Babymetal ken ik op gitaar :D