Mooie inkijk Landmacht

  • Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum
R

Robin2k7

Ik weet het je hebt zoveel vlogs en filmpjes over bijvoorbeeld de landmacht maar nu in mijn ogen wel een uitzonderlijke inkijk van dichtbij wat er door de infanteristen allemaal gebruikt word .

Ikzelf heb ook een C8 variant en dit model is ook heel goed in beeld gebracht.

 
Dat zijn idd leuke vlogs.
Wat voor C8 variant heb je en waar heb je die gekocht?
 
Dat zijn idd leuke vlogs.
Wat voor C8 variant heb je en waar heb je die gekocht?

Ik heb de korte versie de C8 dus , verschillende onderdelen gekocht en zelf custom dingen gemaakt , originele platform is de Tippmann m4
kovoux1v9l587.jpg

4w7gwtyjt.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Robin2k7
Jij hebt de C8NLD en dit is de korte versie.
De lange versie is de C7NLD
Hierbij een foto van de C7 en C8NLD

Mvg Roy AKA Smitty
 
Ziet er tof uit!
Welke magnifier en dot heb je er op? Ik zoek ook nog zoiets voor op mijn 416 a5 gbbr.
 
Ik haal de C8 en C7 steeds door elkaar maar goed wat boeit het verders het idee is duidelijk ;);)

Ik hou het bij de C8 want de langere versie is niet mijn ding en ook onhandig bij een skirm .:p
 
Dacht dat je ook met een DMR speelde??
Indien ja, dan is de C7NLD perfect daarvoor.

Mvg Roy

Ik haal de C8 en C7 steeds door elkaar maar goed wat boeit het verders het idee is duidelijk ;);)

Ik hou het bij de C8 want de langere versie is niet mijn ding en ook onhandig bij een skirm .:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Super cool die vlog! Ik ga de rest ook nog wel kijken. Bedankt voor t delen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Dacht dat je ook met een DMR speelde??
Indien ja, dan is de C7NLD perfect daarvoor.

Mvg Roy

Klopt en die heeft de lengte van de C8 , ik vind die C7 gewoon niet handig ook met een DMR wil ik mij goed kunnen bewegen , en de barrellengte (360) is lang genoeg voor de dmr rol .

Maar goed daar gaat het nu verder niet over ik wilde deze vlog posten omdat de (wapens) zo duidelijk in beeld komen en dan die wapenkamer zoooooooo gaaaf haha

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Leuk om te zien dat de MAG er nog steeds is. Geweldig ding om mee te schieten (en een hel om mee te mars lopen). Diemaco heb ik nooit wat mee gehad aangezien ik 7.62 was gewend. Diemaco met 5.56 voelt dan als een supersoaker en de C7 rammelde (iets met goedkoopste aanbieder ofzow van dit model). En defensie vond het niet leuk als je op eigen kosten wat aanpassingen liet doen aan je buks bij een lokale wapenhandel (maar toen wel headshots op 600 meter op de baan :cool: ). :D