Mijn vertrek bij ACN

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Hallo waarde community leden van ACN!

Misschien is het sommige opgevallen dat ik hier minder te vinden ben sinds een paar maanden. Dat heeft te maken met mijn vertrek bij het team van ACN. Ik heb dit in januari bij het team aangegeven en kan het nu ook hier bekend maken.

Waarom?
Ik merkte al een langere tijd dat ik wat anders wilde dan wat een groot aantal teamleden wilden. Kort gezegd:
  • Op dit moment zou ik best wel een keer een milsim willen proberen. Een steeds groter wordend aantal leden van ACN zit hier al vol in en is hoofdzakelijk NABV lid voor dit soort events.
  • De gesprekken in de whats-app/op skirms gaan ook al snel over gear en spullen waar ik geen interesse/match mee heb.
  • Steeds grotere groep die samen een weekend gaan wandelen en kamperen en dit ook vaker doet.
  • Als je dan iedere maand een keer gaat knallen, blijven er nog 8 (in theorie, als alle agenda's matchen) events over waar ik iedereen kan zien. Met wat agenda en planningschaos wordt dat al snel minder.
  • Inactiviteit van een aantal andere teamleden vanwege allerlei redenen.
  • "Ouderwets" hyped zijn voor een skirm gebeurde (begrijpelijk) steeds minder.
  • Minder interesse bij de rest van het team voor het organiseren van introducé dagen.
En nu?
Sinds afgelopen week is dat duidelijk geworden. Vandaar nu pas de aankondiging.

De overige teamleden van ACN (22 personen) gaan verder als een ander team. Dit maken ze wellicht zelf nog bekend op dit platform.

De platformen van ACN blijven zoals het er nu naar uitziet nog bestaan. Daar wil het nieuwe team zorg voor dragen. Ik draag het dagelijkse beheer over, maar draag nog wel bij aan de hosting en kan hier en daar helpen bijvoorbeeld. Dus dit plekkie blijft als het goed is nog gewoon bereikbaar.

Afsluitend
Wil ik ook hier aangeven dat ik een ontzettend leuke tijd heb gehad bij ACN. Super vet om te zien hoe het idee dat ik meer dan 5 jaar geleden had, is geworden.

Het team is gegroeid tot 25 personen, waarmee ik awesome skirms heb gedaan. Ook worden de platformen steeds meer bezocht en hebben we als team hele leuke introducé dagen georganiseerd!

En jullie, ACN community leden ontzettend bedankt voor jullie bezoek en reacties hier! Het idee dat ik had bij het opzetten van deze community (vriendelijk, hulpvaardig, open) is wat mij betreft volledig uitgekomen. En dat heb ik vooral aan jullie te danken.

Qua skirmen blijf ik nog graag met "het oude clubbie" optrekken wanneer ze gewone skirms aandoen. Jullie zullen me ongetwijfeld nog wel eens tegenkomen op een skirm ;). Het liefst Comsim events want dat is mijn sweetspot. <3

Cheers!
Jan
 
Jammer dat je er mee stop Jan, maar in iedergeval bedankt voor al je inzet voor het acn forum.

Mvg M14shooter
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Jammer om te horen Jan! Het is altijd lastig om de juiste mensen te vinden die ook kunnen wanneer jij kan en wilt.

De gesprekken in de whats-app/op skirms gaan ook al snel over gear en spullen waar ik geen interesse/match mee heb.
Ook herkenbaar, hoewel ik het meestal wel leuk vind om over gear te praten, is het team waar ik in zit te experimenteren met Discord en ook een eigen forum om te kijken of dit helpt.

De overige teamleden van ACN (22 personen) gaan verder als een ander team.
Betekend dit dat de naam ACN (het airsoft team) er dan mee ophoudt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Jammer, maar absoluut begrijpelijk. Je kan trots zijn op de community die zich hier gevormd heeft op dit platform, en de gastvrijheid altijd, ook naar niet ACN leden. Vele airsoftfora ( en forums in het algemeen ) kunnen hier zeker nog wat van opsteken.

Mede door, eigenlijk bijna helemaal door ACN ben ik zo makkelijk in het airsoften gerold, en wil ACN bij deze dan daarvoor alsnog een keer bedanken. De introskirms zijn altijd met zoveel passie en eerlijkheid uitgevoerd dat iedere nieuwe speler zich automatisch thuis is gaan voelen. Dat is iets enorm waardevols en ik hoop dat jullie dan ook begrijpen dat er weinig clubs zijn die dat zo willen en überhaupt kunnen vormgeven.

Dat dit forum, of community zou kunnen blijven bestaan zou natuurlijk enorm tof zijn. Het is een super plek om de airsoft-sport in te duiken als buitenstaander, en ik hoop dan ook dat de overige leden van nu ACN doorhebben, dat het een super beslissing zou zijn om het op poten te houden hier.

Heel veel plezier met nieuwe events :) en dank aan het gehele ACN team voor de moeite!

Strelok
 
Jammer om te horen! Bedankt voor alles! En alvast succes met het volgende wat je gaat doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte en Jan
Jammer, maar veel respect naar jou toe.
Je bent misschien de persoon die me ook deels het airsoften binnen heeft getrokken.
Heel veel dank daarvoor en je hebt echt iets neergezet waar je trots op mag zijn en later aan je (klein)kinderen mag vertellen.

Ik hoop je ooit nog eens op een skirm tegen te komen, tot dan!

Thomas
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte en Jan
Begrijp dit heel goed, als zo een grote groep is kans zeker aanwezig dat je uit elkaar gaat groeien. Mijn eerste keer tijdens introdag zal ik ook zeker niet vergeten. Ben wel benieuwd hoe jullie nu verder gaan als 'grotendeels' ACN groep?
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte en Jan
Bedankt allemaal! Leuk om te lezen :) :)

Betekend dit dat de naam ACN (het airsoft team) er dan mee ophoudt?

Klopt inderdaad.

Jammer, maar absoluut begrijpelijk. Je kan trots zijn op de community die zich hier gevormd heeft op dit platform, en de gastvrijheid altijd, ook naar niet ACN leden. Vele airsoftfora ( en forums in het algemeen ) kunnen hier zeker nog wat van opsteken.

Mede door, eigenlijk bijna helemaal door ACN ben ik zo makkelijk in het airsoften gerold, en wil ACN bij deze dan daarvoor alsnog een keer bedanken. De introskirms zijn altijd met zoveel passie en eerlijkheid uitgevoerd dat iedere nieuwe speler zich automatisch thuis is gaan voelen. Dat is iets enorm waardevols en ik hoop dat jullie dan ook begrijpen dat er weinig clubs zijn die dat zo willen en überhaupt kunnen vormgeven.
Super vet om te lezen! :D Ik zal het ook doorgeven aan de andere (oud) acn teamleden :)

Heel veel dank daarvoor en je hebt echt iets neergezet waar je trots op mag zijn en later aan je (klein)kinderen mag vertellen.


Thomas

gehehe! Ik zie het al voor me. "Ja knul! Vroeger toen er iets was als het internet heeft je opa nog heel wat opgezet!" ;) Bedankt voor het compliment in ieder geval :D

Begrijp dit heel goed, als zo een grote groep is kans zeker aanwezig dat je uit elkaar gaat groeien. Mijn eerste keer tijdens introdag zal ik ook zeker niet vergeten. Ben wel benieuwd hoe jullie nu verder gaan als 'grotendeels' ACN groep?

Ja klopt. Het is ook niet gek! Wel jammer :)
 
Jammer om te lezen, maar gelukkig blijf je in de sport. En mocht je weer een keer willen organiseren voor een eigen event evt. Voor beginners dan kun je nog steeds een gil geven (of zoals ze bij paw patrol zeggen: blaf dan om hulp :D).
En wie weet weer een keer op het veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Jammer en spijtig om te lezen @Jan!:( Ik wil je bedanken voor dit forum, waar ik graag regelmatig op terugkom. Ook wil ik je bedanken voor de youtube filmpjes die ik altijd (ook nog lang voor ik zelf de sport deed) heb mogen bekijken. Deze filmpjes hebben een serieuze bijdragen geleverd aan het feit dat ik overwoog om de sport te gaan beoefenen en nu dus beoefenen.
 
Jammer om te lezen @Jan. Ik zou je graag via deze weg willen bedanken voor dit mooie forum en vooral ook bedanken voor alle YouTube filmpjes waar ik veel informatie van heb mogen opdoen voordat ik zelf de sport in ben gestapt, zoals hierboven al een aantal keren is aangegeven.

En zoals je zelf al aangeeft, je stopt niet helemaal met Airsoft... Dus wie weet lopen we elkaar nog eens tegen het lijf.
 
Heel jammer @Jan , ik hoop dat je weer je lol kan terugvinden op een later moment.