Mijn TM Hi-Capa build. (Kan het niet laten….)

Air

Active Member
Trophies
3
Gisteren mij eerste Hi-Capa gekocht. Wat een super fijne replica!

yxSW8Zp.jpg


Maar het kan beter natuurlijk.

Ik had bij Elite Shooting Center al wat parts besteld.

39bTBls.jpg


Bij La Capa Customs heb ik ook het een en ander besteld. Dat komt volgende week binnen hoop ik.

IXkGubu.jpg
 
Vanmiddag eindelijk de tijd gehad om even te schieten in de garage. De afstand is net geen 10m.
Moet zeggen dat jullie gelijk hadden. Zo uit de doos al een goede replica.

m0WcKSv.jpg
 
Alle onderdelen zijn eindelijk binnen. Zaterdag aan het bouwen gegaan. De foto’s van het resultaat volgen nog.
Hij schiet lekker zuiver. Echt wel merkbaar beter tov. origineel. Hij klinkt ook gewoon lekkerder

cRin4LJ.jpg


4ldYUAg.jpg
 
Hi Air, mooie spullen heb je gehaald! Zie dit niet als haten maar die grouping van <10m is echt niet hoe het hoort te zijn.. Op een wat grotere afstand (tijdens een skirm bijv) zouden bijna alle bbs mis zijn. Een goeie stock TM hicapa hoor op 10m echt alles in het zwarte gedeelte te kunnen krijgen als je goed kan mikken. Zorg ervoor dat barrel en bucking goed schoon zijn en stel je hopup goed af dan moet het echt nog strakker kunnen.
 
Het is even een tijdje geleden dat ik wat gepost heb. Ik heb het erg druk gehad op m’n werk. Tussendoor ben ik tegen een hele mooie set aan gelopen. Een Gunsmith Bros STI DVC Limited set. Ik ben hier echt super blij mee.

ZhR5HY3.jpg


Ik wilde ook graag een alu grip en nog de nodige onderdelen om hem af te bouwen. Via Instagram contact met Gunsmith opgenomen. Deze mooie grip als resultaat.

VywK9n7.jpg


Dat gunsmith Bros is wel kwaliteit zeg….. loopt erg soepel.


juqngrt.mp4


Ik heb de loop met een o-ring stabiel in de buitenloop geplaatst. De hop-up zit zo ie zo strakker in het frame nu. Kortom, bij geen speling meer en kleinere groepjes.

Uo7Kow7.jpg


De STIv DVC Limited replica schiet echt een stuk zuiverder. Al blijft het natuurlijk oefenen!!

a14EO3s.jpg



Op Black Friday heb ik bij Double Alpha Academy een Lynx belt, Racer-X holster en pouches gekocht. Mooi spul!

vAl8CA6.jpg

Voor linkshandige staan alleen de letters ‘de verkeerde’ kant op. Maar het zei zo.


Ik heb ook een Propaantankje met adaptor gekocht. Dit gebruik ik nu een week en werkt prima.
Mag je dit eigenlijk ook bij een vereniging en wedstrijd gebruiken of zit je dan aan GreenGas vast.

reWDFns.jpg




De volgende stap is trainen, trainen en nog eens trainen. Hoop dat er snel weer bij verenigingen geschoten kan worden.

Ben ook nog bezig met een schietbril op sterkte. Door mijn mindere ogen is het lastig de korrel scherp te zien met een multifocale bril.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. :cool:
Wat me opvalt is dat het logo op de slede de staat Texas is, maar dan in spiegelbeeld.

Ik heb ook een Propaantankje met adaptor gekocht. Dit gebruik ik nu een week en werkt prima.
Mag je dit eigenlijk ook bij een vereniging en wedstrijd gebruiken of zit je dan aan GreenGas vast.
Greengas bestaat voor het grootste deel uit propaan, aangevuld met een drupje siliconen-olie.
Daarom moet je bij gebruik van "Puur" propaan er ook voor zorgen dat je regelmatig (of vaker) je replica smeert.

Ik heb nog nooit gehoord dat een orga moeilijk deed over puur propaan (lijkt me ook stug, gezien bovenstaande).
 
  • Leuk
Waarderingen: Air
De staat Texas is toch met de haakse hoe links boven zover ik weet??

Bedankt voor het filmpje, lijkt me duidelijk.
 
Terug
Bovenaan