Midland G18 + Earmor m32 + Earmor PTT = problemen?

Semper

Member
17 aug 2018
15
16
Trophies
3
Geachte leden,

Heb onlangs me eerste tal pakketten ontvangen waaronder dus de portofoon , headset en ptt.
Nou wou ik deze uiteraard meteen testen, echter zit ik met het volgende:
- De portofoon zichzelf werkt na behoren.
- De de headset lijkt naar behoren te werken, ontvang geluid en de walk thru gebeuren lijkt ook te werken.
Echter Als ik de ptt indruk van de portofoon, gaat lampje branden dat ik aan zenden ben, tevens hoor je de "ruis" anders, m.a.w het werkt.
Maar als ik de ptt van earmor indruk en ingedrukt hou gaat er vaak geen lampje branden, doet i het wel dan is het maar 1 seconden, en ook maar 1 seconden dat de "ruis" anders klinkt.

Zijn er instellingen die je aan een portofoon moet doen om hem te vermelden dat je externe ptt gebruik, of zie ik iets anders over het hoofd.

Weten jullie toevallig iets over deze combo?
 
Heb zelf geen Midland maar een Baofeng en daarbij werkt jet eigenlijk prima...

Wel moet je goed opletten dat de connector goed in de porto zit. Dat wil soms nog wel eens een dingetje zijn. Verder ga ik er ff vanuit dat je ook de Earmor PTT hebt, want Earmor werkt niet met alle ptt’s. Maar ik zou met name je connectorverbindingen nog ff goed controleren en kijken als je daar wat mee speelt/beweegt of dat het dan wel werkt, dan weet je hopelijk in ieder geval in welke hoek je het moet zoeken...

Succes!