Mee airsoften als introducee/ beginner thread

Goedemorgen,

Wie ben je? Maurice Vermeul, 26 uit Rockanje. Vroeger veel gepaintballt en speel graag spellen zoals CoD of Battlefield. Voornamelijk de wat meer strategische settings spreken mij erg aan. Ik zoek een "kruiwagen" om de sport te leren kennen en actief te gaan spelen. Ik heb mij al ingeschreven bij Combat City voor de intro dag op 31/08.
Regio: Rockanje, Regio Brielle / Hellevoetsluis in Zuid-Holland
Hoe zit je met vervoer? Eigen auto
airsoft ervaring: Geen, tijdens mijn studie wat jaren marshall geweest bij Outdoor Brielle (Paintball) in Zwartewaal. Daardoor wel veel op het paintball veld gestaan. Dat was voornamelijk een woodlands setting dus CQB is nieuw voor mij.
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Nee nog geen gear.

Graag kom ik met jullie in contact :)
 
Wie ben je? Rory
Regio: Haarlem
Hoe zit je met vervoer?
Eigen auto dus flexibel qua locatie
airsoft ervaring:
heb een 3-tal keer gespeeld met vrienden in Belgie
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Geen eigen gear, maar wel voornemen om op korte termijn te investeren hierin.
 
Wie ben je? Roy, 32, uit Nederweert (Limburg)
Regio: Limburg, Brabant, België
Hoe zit het met je vervoer: Eigen vervoer
Airsoft ervaring: Geen.
Heb je al eigen gear en zo ja, wat: Nee
 
Laatst bewerkt:
Wie ben je? Wouter 27
Regio: Breda / Noord - Brabant
Hoe zit je met vervoer? Eigen vervoer
airsoft ervaring: Laag/weinig
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Nope, een plastic replica maar is eigenlijk niet benoemenswaardig.
 
Beginner stappenplan:

1: maak een account op het acn forum. vinkje
2: introduceer je in de introductie sectie. vinkje
3: Vul dit template in en post het in dit topic: vinkje

Wie ben je?
H, Veringa (18 jaren oud)

Regio:
Zuid Oost Drenthe

Hoe zit je met vervoer?
Heb een rijbewijs maar geen eigen auto, heb week studenten OV maar zou daarbuiten ook kunnen reizen & verder een fiets.

airsoft ervaring:
praktisch niks - een vriend heeft wel aan luchtbuks waar ik een beetje mee heb geschoten - maar niet meer dan 5 uur ofzo.

heb je al eigen gear en zo ja, wat?

helemaal niks - sorry


ik kijk er erg naar uit om mijn studententijd en daarbuiten te verrijken met deze hobby - vond het shieten met een luchtbuks wel leuk en ben erg fanatiek en energiek, misschien niet de beste combinatie voor airsoft maar ben erg geïnteresseerd.

alvast bedankt voor het lezen!
 
Wie ben je:Aljohn Nijkamp (29 Jaar)
Regio: Zwolle (woon in Kampen)
Hoe zit je met vervoer?: Eigen auto(en rijbewijs)
airsoft ervaring:Geen, zit al een tijdje filmpjes te kijken en rond te neuzen.
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Heb ooit een keer mondbescherming en bril gekocht. verder wil ik het eerst een keer proberen voordat ik er in ga investeren.

Heb me ingeschreven voor de introductie maillijst, vorig jaar een aantal keren een melding gehad maar omdat ik toen voor werk in buitenland zat kon ik hier niet aan deelnemen. dit jaar nog geen melding gehad dus nu maar op deze manier proberen.
En anders maar een keer alleen heen:D.
 
Wie ben je?
Luke, nieuw lid. 28 jaar. Veel ingelezen over airsoft, al zelf een dag georganiseerd over 1 maand om met 14 vrienden te gaan knallen maar zou erg graag een dag meelopen met een airsofter met ervaring. Van plan om echt mijn steentje bij te dragen in de 'airsoft community' als het echt zo gaat bevallen als ik verwacht.

Regio:
Noord Brabant, Tilburg.
Een eindje rijden vind ik geen probleem.

Hoe zit je met vervoer?
Eigen vervoer.

Airsoft ervaring?
In de praktijk geen, wel erg veel over gelezen en gezien.

Heb je al eigen gear?
Nog niet, al wel een order klaarliggen voor als het echt zo bevalt als ik verwacht.

Met voorbaat dank aan de veteranen!
 
Wie ben je:Aljohn Nijkamp (29 Jaar)
Regio: Zwolle (woon in Kampen)
Hoe zit je met vervoer?: Eigen auto(en rijbewijs)
airsoft ervaring:Geen, zit al een tijdje filmpjes te kijken en rond te neuzen.
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Heb ooit een keer mondbescherming en bril gekocht. verder wil ik het eerst een keer proberen voordat ik er in ga investeren.

Heb me ingeschreven voor de introductie maillijst, vorig jaar een aantal keren een melding gehad maar omdat ik toen voor werk in buitenland zat kon ik hier niet aan deelnemen. dit jaar nog geen melding gehad dus nu maar op deze manier proberen.
En anders maar een keer alleen heen:D.

Hi Aljohn, waar kan je je aanmelden voor die introductie maillijst?

EDIT: gevondennn
 
Laatst bewerkt:
Hallo Airsoft geinteresseerden!

Ik ben morgen in het nationaal airsoft centrum te vinden (te Geldermalsen). Mocht je interesse hebben om ook te komen, het kost niks en ik kan je laten schieten met een selectie uit mijn persoonlijke collectie.

Stuur me even een bericht als je interesse hebt.
 
Wie ben je?
Henry. Nieuw lid, 31 jaar. NABV pas in aanvraag. Ik heb al veel research gedaan naar de sport, maar zou in de komende weken een keer mee willen op een skirm.
Regio: Utrecht (geen probleem om een stukje te rijden)
Hoe zit je met vervoer? Heb een auto
airsoft ervaring: geen, alleen paintball
heb je al eigen gear en zo ja, wat? (nog) geen eigen gear op een broek/kisten/jas na. Zit te overwegen om een Krytac replica te kopen.

Ik hoor het graag als er een plekje vrij is!
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Beginner
Wie ben je?

Raymond de Lange
Regio:
Valkenburg zuid holland
Hoe zit je met vervoer?
Eigen vervoer
airsoft ervaring:
nee
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Nee
 
Beginner
Wie ben je?

Raymond de Lange
Regio:
Valkenburg zuid holland
Hoe zit je met vervoer?
Eigen vervoer
airsoft ervaring:
nee
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Nee

Hey Ray, Zelf speel ik vaak bij Combat City in Leiden.
mocht je het leuk vinden om een keer als introducee mee te gaan ben je van harte welkom. Stuur mij dan even via dit forum een berichtje.
ze hebben daar ook gewoon introductie setjes met gear en al dus je bent klaar om te gaan :)
 
Hey Ray, Zelf speel ik vaak bij Combat City in Leiden.
mocht je het leuk vinden om een keer als introducee mee te gaan ben je van harte welkom. Stuur mij dan even via dit forum een berichtje.
ze hebben daar ook gewoon introductie setjes met gear en al dus je bent klaar om te gaan :)

Hé Maurice,

Dat is lekker dichtbij. Zou zeker een keer mee willen gaan als introducee. Zullen we anders via DM verder praten dat we evt een keer wat kunnen afspreken
 
Laatst bewerkt:
Wie ben je? Ik ben Wessel, 21 jaar.
Regio: Zuid oost Brabant, dichtbij Eindhoven (om precies te zijn Asten, voor de mensen die bekend zijn).
Hoe zit je met vervoer? Heb een rijbewijs en een eigen auto dus dat zit wel goed.
Airsoft ervaring: Ik ben een "armchair general" heel veel video's gekeken, maar nog nooit gespeeld.
Heb je al eigen gear en zo ja, wat? Nog niet, maar ben al op zoek naar een eigen veiligheids bril, wil er sws voor zorgen dat ik die binnen heb voor mn eerste skirm.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rudy
Regio: Leiden (zuid-holland)
Hoe zit je met vervoer?
Eigen vervoer (auto)
airsoft ervaring:
geen veteraan, maar ook weer geen beginner.
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Kleding en replica (AKSU)
 
Regio: Leiden (zuid-holland)
Hoe zit je met vervoer? Eigen vervoer (auto)
airsoft ervaring: geen veteraan, maar ook weer geen beginner.
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Kleding en replica (AKSU)

Hi @mwilliam , ik ben met Ray van een paar posts hierboven aan het afspreken om bij Combat City in Leiden te gaan spelen.
Mocht je mee willen....?
 
  • Leuk
Waarderingen: Maffo
Beginner!
Wie ben je?

Daniël, 27 jaar, geboren en getogen in Zwijndrecht (Zuid Holland) en tegenwoordig woonachtig in Eindhoven. Afgelopen paar jaar erg zoekende geweest naar een hobby waarin ik mijn energie en interesse kwijt kan.

Terugblikkend op wat ik graag doe; outdoor sports, bijv; skaten, skiën, karten etc.) en gamen (vnl. FPS). Kijkende naar de gemeenschappelijke factoren ben ik tot paintball gekomen en nu inmiddels richting airsoft. Afgelopen zondag voor het eerste geweest, wat ik als onwijs tof heb ervaren, dus nu er meer werk van maken. Daarnaast wat vrienden kunnen enthousiasmeren, dus kijken of daar mee valt te regelen!

Voorlopig eens per maand gaan (diverse velden om te kijken wat ik het meest tof vind) en als dat langere tijd leuk blijft, dan ga ik gear aanschaffen :)

Om 't plaatje compleet te maken hier een account opgestart, zodat ik ook wat mensen leer kennen!

Regio: Rijden heb ik geen moeite mee, dus heb niet echt een voorkeur. Als ik een voorkeur mag uitspreken, dan midden- en zuidelijk Nederland (Utrecht, Gelderland, Overijssel, Noord Holland, Zuid Holland, Limburg, Noord Brabant).

Hoe zit je met vervoer? Rijbewijs, auto v.d. zaak (ruim ding, dus kan veel mee!)

Airsoft ervaring: Paintball ervaring en afgelopen zondag voor 't eerst geairsoft. Staan praten met wat gasten die bij de NABV aangesloten zaten en raakte daar erg enthousiast van. Dat was bij Airsoft INC. in Den Haag, overigens erg bevallen daar!

Heb je al eigen gear en zo ja, wat? Ik heb geen eigen gear. Beginners post wel doorgelezen, dus kan mij mooi oriënteren. Wil beginnen met de kleding etc., zodat ik dat in ieder geval in huis heb.
 
Wie ben je? Solotov/ Ruben.
Regio: Noord Holland, omgeving Kennemerland.
Hoe zit je met vervoer? Eigen vervoer.
Airsoft ervaring: Geen, enkel kaartschieten.
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Nee. Enkel een NAVB- pas.

Het is voor mij de bedoeling dat ik mij dit jaar nog meer verdiep in welke materialen ik nodig ga hebben en pas in het voorjaar mijn eerste evenementen ga bezoeken. Tot die tijd zal ik hier wat vaker rondkijken en misschien her en der ervaringen vragen.
 
Wie ben je? Mark, nieuw member
Regio: Flevoland
Hoe zit je met vervoer? Eigen auto met speakers dus altijd goeie muziek in de auto
airsoft ervaring: geen.
heb je al eigen gear en zo ja, wat? nog niks. Toevallig laatst een gratis setje airsoft handschoenen gekocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Beginner.

Wie ben je?

Jesper.
Regio:
Purmerend.
Hoe zit je met vervoer?
Fiets en openbaar vervoer.
airsoft ervaring:
Geen
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Heb me eigen replica (G&G Predator) met 1 highcap en 1 midcap magazine ook heb ik glasses en een meshmask.