Mee airsoften als introducee/ beginner thread

Wie ben je: Stephan
Regio: Overijsel (ijsselmuiden/kampen)
Hoe zit je met vervoer? Geen rijbewijs
airsoft ervaring: 0,0%
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Niets
 
Wie ben je: Barend Jan
Regio: Barneveld (Ede, Amersfoort)
Hoe zit je met vervoer? Eigen auto
airsoft ervaring: geen
heb je al eigen gear en zo ja, wat? stevige laarzen, plate carrier

Zoals ik in mijn intro-post al aangaf ben ik me samen met een maat van me gaan verdiepen in airsoft en we willen dit op onze vrije zaterdagen gaan doen. Voordat we echter al onze gear gaan aanschaffen willen we eerst een skirm met z'n tweeën uitproberen.
Vandaar deze post om eventueel met iemand mee te kunnen gaan als introducee.

Alvast bij voorbaat hartelijk dank!
 
Wie ben je?
Robbert creutzburg

Regio:
Apeldoorn gelderland
Hoe zit je met vervoer?
Auto altijd beschikbaar
airsoft ervaring:
Niks nada
heb je al eigen gear en zo ja, wat?

Nog niks en wil hier graag wat expertise bij voor aanschaf
Ik zou graag een eerste keer met iemand mee willen skirmen. Nog nooit geairsoft maar wil super graag beginnen.
Pb mij als ik een keer mee kan. Ik heb vervoer
 
Wie ben je? Kevin
Regio: Groningen
Hoe zit je met vervoer? Eigen auto
airsoft ervaring: nul
heb je al eigen gear en zo ja, wat? nog niks
 
Beginner:

Wie ben je? Tim
Regio: Overijsel
Hoe zit je met vervoer? ov
airsoft ervaring: nul
heb je al eigen gear en zo ja, wat? niks

zou graag voor mijn eerste keer samen met iemand willen gaan die me wat meer zou kunnen uitleggen en eventuelle tips kan geven
 
Beginner:

Wie ben je? Tim
Regio: Overijsel
Hoe zit je met vervoer? ov
airsoft ervaring: nul
heb je al eigen gear en zo ja, wat? niks
zou graag voor mijn eerste keer samen met iemand willen gaan die me wat meer zou kunnen uitleggen en eventuelle tips kan geven

Gezien je geen eigen vervoer hebt is het misschien handig om een indicatie te geven waar je woont. overijssel is nogal groot :p kan me voorstellen dat niet elk lid een eind wil omrijden.
 
Gezien je geen eigen vervoer hebt is het misschien handig om een indicatie te geven waar je woont. overijssel is nogal groot :p kan me voorstellen dat niet elk lid een eind wil omrijden.
Thanks woon in deventer en zou ook altij wel met e trein ergens naar toe willen komen
 
Wie ben je: Bart & Nick
Regio: Waalwijk/Tilburg
Hoe zit je met vervoer? Eigen auto
airsoft ervaring: geen
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Facemask

Zijn er mensen die 23juni gaan Airsoften in ulicoten en ons meekunnen nemen als introducé? Wij zouden graag actief lid worden, maar willen graag eerst een keer proeven.

BTW: ik heb een event aangemaakt in het Skrim topic, dus daar of via om reageren mag ook, thx!
 
Wie ben je?
Hey ik ben Sven, 20 jaar en kom uit Oud-Beijerland. Mijn oom speelde vroeger altijd airsoft maar is helaas een aantal jaar geleden overleden. Wel is hierdoor onder andere mijn interesse gewekt om eens te kijken hoe het daadwerkelijk is! Mocht het bevallen wil ik lid worden van de NABV. Ook heb ik wat vrienden die het ook een interessante sport lijkt en het ook eens zouden willen uitproberen.
Regio:
Oud-Beijerland/Hoekschewaard/Rotterdam
Hoe zit je met vervoer?
Auto(geen eigen)/OV
airsoft ervaring:
Geen, wel 2x gepaintbald
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Nee maar heb wel petjes etc natuurlijk. Geen echte airsoft gear aanwezig.
 
Wie ben je?
Richard weterings
Regio:
Groningen
Hoe zit je met vervoer?
eigen auto
airsoft ervaring:
geen. heb wel gewerkt met het miles systeem en uiteraard paintbal.
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
ik heb mijn eigen basis gevechts uitrusting goggles, fast helm, en masker maar ben nog niet in het bezit van een replica. mogelijke aankoop is de
G&G CM16 RAIDER-L 2.0E met andere stock en aimpoint m2.

ben een ex-militair
 
Laatst bewerkt:
Beste allen,

24 juni ga ik naar landgraaf om te spelen bij airsoft no limit. Ik heb hierbij ruimte voor twee introducee's. Ik heb specifiek russische kit extra liggen en er gaan een hoop russische airsofters ernaartoe voor een semi meetup. Dus mocht je interesse hebben in russische kit en wil je mee als introducee, stuur me ene pm!
 
Wie ben je? Thom Jacobsen
Regio: Gouda Zuid-Holland
Hoe zit je met vervoer? heb eigen auto
airsoft ervaring: Nog niet wil graag proberen. Paintball wel gedaan
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Nee. eigenlijk niks
 
Laatst bewerkt:
Wie ben je? Christian

Regio: Lelystad/Friesland

Hoe zit je met vervoer? Ben in bezit van een auto.

airsoft ervaring: Heb op dit moment helaas nog geen ervaring.

heb je al eigen gear en zo ja, wat? Heb geen eigen gear.

Omdat ik niemand ken die NABV lid is zou ik graag met iemand mee willen als introduce om zo de wereld van airsoft te leren kennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Wie ben je? Kevin, 19 jaar oud.
Regio: Gelderland, Arnhem
Hoe zit je met vervoer? Eigen vervoer.
airsoft ervaring: Helaas, geen ervaring.
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Geen eigen gear :(


Ik hoop dat iemand mij zo willen mee nemen als introducee! Daarnaast hoop ik dat iemand ook iets van gear heeft voor de skirm of event! Natuurlijk vind ik het geen probleem om er een bepaald bedrag voor over te hebben, is in mijn opzicht wel zo netjes.

Als iemand mij zou kunnen helpen hoor ik het graag doormiddel van een PB!

Groetjes!
 
Ik ga met een groepje vrienden, waaronder enkele introducee's, naar wild mountain in Weert op 4 augustus.
Naar mijn mening 1 van de beste airsoft velden in Nederland, zowel qua veld als qua organisatie.


Het veld is half bos, half dorp. In het bos heb je meerdere kleine bunkers staan, terwijl het dorp verschillende soorten huizen waaronder een met twee verdiepingen.

Ik heb op wonderbaarlijke wijze het voor elkaar gekregen om voor vier mensen extra spullen te hebben. Ik zou vier introducees meenemen (verdeeld tussen mij en een andere nabv pas houdende vriend), maar twee kunnen er helaas niet.

Kortom, ik kan nog twee extra mensen meenemen. Mocht je graag met iemand meewillen als introducee, stuur me een bericht! De kosten zijn 15 euro voor de kit, replica, bb's, gas, elektriciteit etc. etc. en 27,50 voor de toegang tot het veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aegides
Wie ben je?: Kai, 21 Jaartjes jong
Regio: Eindhoven/Arnhem
Hoe zit je met vervoer? Eigen auto
airsoft ervaring: Geen ervaring met airsoft
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Heb nog geen eigen gear, ben heel geïnteresseerd om te gaan airsoften echter wil ik het eerst een keer uitproberen voordat ik gear ga kopen.
 
Wie ben je? jonne
Regio: amersfoort
Hoe zit je met vervoer?
geen auto maar kan wel met openbaar vervoer
airsoft ervaring:
geen
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
heb helemaal niks
 
Kort dag, maar morgen ga ik naar Wild mountain in Weert. Mocht je meewillen stuur me een bericht!