Mee airsoften als introducee/ beginner thread

Maffo

Well-Known Member
4 sep 2016
1.232
896
Trophies
17
Je hebt jezelf al licht verdiept in airsoften en je bent op het acn forum gestuit. Je wilt dolgraag gaan airsoften. Maar misschien wilt je het eerst proberen, heb je nog geen eigen kit of wil je graag met iemand ervaren meegaan.

Dit topic is voor jouw. Hier kunnen beginners en veteranen ontmoeten zodat we hopelijk nog meer mensen kennis kunnen laten maken met deze prachtige sport.

Wil jij graag een keer mee met iemand die deze sport vaker heeft beoefend en die je de weg kan wijzen? Vul in de template hieronder en post in dit topic. Een veteraan zal je dan een privebericht sturen.

Veteranen kunnen ook posten zodat beginners ze kunnen bereiken. Gebruik de template onderaan!

How werkt het?

Beginner stappenplan:


1: maak een account op het acn forum.
2: introduceer je in de introductie sectie.
3: Vul dit template in en post het in dit topic:

Wie ben je?
Regio:
Hoe zit je met vervoer?
airsoft ervaring:
heb je al eigen gear en zo ja, wat?

4: Gefeliciteerd! Iemand zal hopelijk snel contact met je opnemen. Je kan ook zelf veteranen die op de veteranen lijst aanschrijven of je een keer met hun mee mag.

5: Ongeduldig? Vele velden huren ook kits uit, zodat je altijd zelf een keer kan spelen zonder mee te gaan. Kijk ook eens in de skirms sectie van het forum. Als je daar een skirm ziet waar je graag naartoe wilt kan je ook in die skirmthread posten of iemand je mee zou willen nemen.

Veteraan stappenplan:


1: Vul in de template hieronder en post deze in het topic:

Naam:
regio:
vervoer:
mogelijkheid tot lenen gear:
overige informatie:

2: Dankjewel! Hiermee ga je hopelijk een hoop beginners blij mee maken. Je kan ook beginners in deze thread aanschrijven. Zie hier vanaf aan halfjaar geleden: https://airsoftclubnederland.nl/com...en-als-introducee-beginner-thread.3227/page-4

3: Nog enkele tips:

- Vergeet beginners zonder nabv niet in te schrijven als introducee bij de skirm waar je naartoe wilt!
- Zorg dat je verwachtingen van de beginner duidelijk hebt uitgesproken. Wat moet de beginner doen en eventueel meenemen? Rijden jullie samen of ontmoeten jullie elkaar ergens? Wat moet de beginner betalen (zowel qua skirm entree als andere zaken)?
- Zorg dat jullie van elkaar contactgegevens hebben, voor mogelijk last minute communicatie.
- Neem ruim de tijd voor een skirm om een Beginner te instrueren en uit te rusten! Reken 15-30 minuten extra.
- Check, check dubbel check gear.


---------------------------------------------------------------

Lijst met veteranen.

Voor meer informatie, klik de link! Stuur bij interesse een privebericht!

Naam: Maffo
regio: Zuid Zuid Holland, Gorinchem
vervoer: Eigen auto
mogelijkheid tot lenen gear: Jazeker, ik heb een volledige kit klaarliggen voor potentiële introducees. Ikzelf loop vooral rond in russisch spul, dus de introkit zal ook vooral bestaan uit Russisch spul.
overige informatie: Ik zorg ervoor dat je alles wat je nodig hebt om te airsoften beschikbaar hebt. Ik vraag voor de bb's etc. een contributie van 10 euro aan het introduceefonds. Moet je wel waarschuwen, de directeur van het introduceefonds is super corrupt, dus het geld zal waarschijnlijk na de skirm worden verkwist aan frivoliteiten.
-----------------------------


Chris
regio: Amsterdam

https://airsoftclubnederland.nl/com...s-introducee-beginner-thread.3227/#post-51125


---------------------------------------

ronald ( sir smile ) de jong
Regio: zuid-holland

https://airsoftclubnederland.nl/com...s-introducee-beginner-thread.3227/#post-53638


-----------------------------------

Hans, De MotorordonHans
REGIO: Alkmaar

https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/mee-airsoften-als-introducee-beginner-thread.3227/


-----------------------------------


Naam: Nando Oude Spraakste
regio: Denekamp (regio Twente)

https://airsoftclubnederland.nl/com...oducee-beginner-thread.3227/page-5#post-91852


-----------------------------------

Naam: Kevin van Ravenswaaij
regio: Gouda

https://airsoftclubnederland.nl/com...oducee-beginner-thread.3227/page-5#post-91854

-----------------------------------
 
Laatst bewerkt:
Beginner:

Wie ben je? Marc
Regio: Noord Holland (Uitgeest)
Hoe zit je met vervoer? Eigenvervoer
airsoft ervaring: nul
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Mp9 replica van asg een gbb en een kwa atp gbb pistool replica.
 
Laatst bewerkt:
Wie ben je? Dima
Regio: Amsterdam
Hoe zit je met vervoer? No car
airsoft ervaring: Zero. Will attend 28 October open day
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Boots, pants, shirt, wp jacket, molle plate carrier with pouches, face protection, neck protection, goggles, helmet, backpack with hydration system, gloves. All multicam or green. No primary and no side weapon. Not a member of NABV yet.

Mostly interested in open field gameplay and milsims but CQB should also be fun. Like to work in a team and practice tactics to be more efficient on battlefield. Former player of paintball.
 
beginnend veteraan

wie ben je?:Chris
regio:amsterdam
hoe zit je met vervoer: ov.nl en liftend
airsoft ervaring: speel het spel nu iets meer als een jaar verschillende velden maar ook te zien op rsl
eigengear: yeps overall kisten grijs groen camo vestje en paintball masker voor indoor en gordel met pouches/ tactical basic vest en handschoenen.

overige informatie
neem graag mensen op sleeptouw en lets make a party out of it.
kwa kosten hoef je niet druk te maken er is altijd wat te regelen:)
for english people send me a message if you think i am able to help you out in the airsoft world
 
Wie ben je? Mike-Whiskey
Regio: Enkhuizen
Hoe zit je met vervoer? Eigen vervoer
Airsoft ervaring: Beginnend
Heb je al eigen gear en zo ja, wat? Ja, CA M4 KM10, tactical vest, broek, helm, fase mask, goggles

Mogelijkheid tot lenen gear: Helaas nog niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Robert86
Wie ben je Hans, De MotorordonHans
REGIO: Alkmaar,
Vervoer: Eigen vervoer, je kunt mogelijk meerijden.
Airsoft ervaring: Vanaf 2013.
Eigen gear: Natuurlijk en is te lenen. Goggle, facemask, petje, vest etc. Graag zelf bb's kopen, zorgen voor schoenen en kleding waarbij je wat weg valt in de omgeving.

We zijn een groep spelers, Noord Holland Airsoft. Iedereen is welkom, zolang je eerlijk wilt spelen. We proberen eens in de maand af te spreken op een skirm. We doen niet aan vaste camo etc. zo fanatiek als je zelf wilt. plezier staat op de eerste plaats. Bij interesse graag een pb.
 

Beginner stappenplan:


1: maak een account op het acn forum. X
2: introduceer je in de introductie sectie. X
3: Vul dit template in en post het in dit topic: X

Wie ben je? ronald ( sir smile ) de jong
Regio: zuid-holland
Hoe zit je met vervoer? eigen vervoer
airsoft ervaring: operator
heb je al eigen gear en zo ja, wat?AUG dat nog? nu FF zonder te dollen ik heb een aug en een m4 replica dus als je een keer mee wil is dit geen probleem!!
( desert eagel pew pew pistool )



***EDIT***

ik heb nu een aantal maanden geairsoft en een operator training gevolgd dus .... als je een keer met mij mee wil stuur dan ff en pm!!!!!
 
Laatst bewerkt:

Beginner stappenplan:


1: maak een account op het acn forum. Done
2: introduceer je in de introductie sectie. Done
3: Vul dit template in en post het in dit topic: Done

Wie ben je? Ronny
Regio: Apeldoorn
Hoe zit je met vervoer? eigen vervoer
airsoft ervaring: nee, helaas nog niet
heb je al eigen gear en zo ja, wat? Nee


Hoor hopelijk snel van jullie !!

Groet Ronny
 
Wie ben je?: Jaimy (27)
Regio: Amsterdam
Hoe zit je met vervoer?: Auto
airsoft ervaring: Nee
heb je al eigen gear en zo ja, wat?: Nee

Ingeschreven in 2015 op het forum, daarna altijd willen spelen nooit gedaan ivm werk. Nu wil ik toch het wel heel graag een keer proberen. Ik zag al dat gladiator in Almere elke laatste zondag van de maand een skirm heeft die toegankelijk is voor iedereen. Toch lijkt het me ook heel leuk om met iemand mee te gaan die al meer ervaring heeft. Qua data en tijden ben ik heel flexibel (ZZP'er). Het lijkt me leuk om met iemand in contact te komen die mij op sleeptouw kan nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: chris93
Wie ben je?: Leon (26)
Regio: Deventer
Hoe zit je met vervoer?: eigen vervoer
airsoft ervaring: één keer gespeeld
heb je al eigen gear en zo ja, wat?: Nee, geen eigen gear


Ik zou graag een keer met iemand meegaan als introducé om een skirm mee te maken. Omdat ik geen mensen in mijn omgeving ken met een NABV lidmaatschap, en verder niet bekend ben met teams of airsoftlocaties, hoop ik dat ik een keer met iemand mee kan. Dit lijkt me een goede eerste stap om wellicht ooit zelf NABV lid te worden, dus ik hoor het graag!
 
Ik ga 21 januari naar de red dawn skirm aan russische kant. Zie hier: https://airsoftclubnederland.nl/com...-kings-forest-rusfor-v-nato-thema-skirm.3669/

Enkele ander acn'ers komen ook. Ik kan een introducee meenemen, alleen is al mijn russische gear al vergeven. Dus ik zou je kunnen meenemen, maar dan zitten we niet in hetzelfde team. Heb je zelf russische kit en wil je mee dan kan dat, vind je het niet erg om direct alleen het diepe in te worden gegooit, kan dat ook :). Stuur me een pm mocht iemand hier interesse hebben.
 
Wie ben je? Ejim 18
Regio: waspik (omgeving waalwijk)
Hoe zit je met vervoer? fiets en ov
airsoft ervaring: nee
heb je al eigen gear en zo ja, wat? 2 flecktarn jassen, stevige werkschoenen.

Ik heb al een hele tijd op het internet gekeken, maar tot voor kort ( bijna een jaar geleden o_O) was ik te jong om te airsoften.
ik heb me ook al aangemeld voor de introductiedagen e-mail.
 
Wie ben je? Ejim 18
Regio: waspik (omgeving waalwijk)
Hoe zit je met vervoer? fiets en ov
airsoft ervaring: nee
heb je al eigen gear en zo ja, wat? 2 flecktarn jassen, stevige werkschoenen.

Ik heb al een hele tijd op het internet gekeken, maar tot voor kort ( bijna een jaar geleden o_O) was ik te jong om te airsoften.
ik heb me ook al aangemeld voor de introductiedagen e-mail.

Hey je kan altijd met mij mee! dat scheelt je ook een hele hoop geld met het huren van een replica want deze heb ik extra.
Heb jammer genoeg geen mensen in mijn omgeving die airsoften dus spreek meestal hier af op het forum.
Mocht je eens zin hebben laat het dan vooral weten!
 
Hey je kan altijd met mij mee! dat scheelt je ook een hele hoop geld met het huren van een replica want deze heb ik extra.
Heb jammer genoeg geen mensen in mijn omgeving die airsoften dus spreek meestal hier af op het forum.
Mocht je eens zin hebben laat het dan vooral weten!

ik zou het zeker leuk vinden om mee te gaan.
ik heb nog wel een twee vragen.
wat zou ik verder nog moeten halen / regelen en in welke regio ga jij meestal airsoften.
 
ik zou het zeker leuk vinden om mee te gaan.
ik heb nog wel een twee vragen.
wat zou ik verder nog moeten halen / regelen en in welke regio ga jij meestal

Ik heb alleen geen extra vest maar als je een riem hebt kan je daar opzich de pouches voor de magazijnen aan hangen of ze gewoon in een rugtas doen.

Goede schoenen zijn wel echt nodig, meestal speel ik bij balls and arrows maar het terrein is wel heel modderig... vooral met het weer van afgelopen tijd.

Je moet wel dan zelf even een zak/fles bbs kopen maar dat kan meestal wel in een winkeltje bij de skirm zelf.

Je betaald meestal rond de 30 euro entree en dan 15 euro bbs ongeveer.

Verder heb ik dus een replica Tokyo Marui scar-l en een elektrische cyma glock18 met mags en batterijen, helm, goggles, mesh mask, combat-shirt (wel maat L) eventueel schoenen in maat 44.

Niet echt een regio waar ik speel, kom zelf uit dordrecht. Ik ben de laatste tijd een beetje te vaak bij balls and arrows geweest maar verder speel ik graag bij wild mountain of dark forest maar als je iets anders op t oog hebt laat t vooral weten.
 
Wie ben je?
Wesley Mulder
Regio:
Noord-Brabant (Aarle-rixtel om precies te zijn)
Hoe zit je met vervoer?
(Eigen) Auto
airsoft ervaring:
Noppes
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Niks, tenzij een willekeurige pet meetelt.
 
Wie ben je?
Paulus, nieuw lid.
Regio:
Oss opzoek naar ervaren mensen uit de omgeving
Hoe zit je met vervoer?nee
airsoft ervaring:nee
heb je al eigen gear en zo ja, wat?
nog niet.
 
Laatst bewerkt: