Medespelers regio Apeldoorn?

CarpeDiem

Active Member
27 jun 2018
35
5
Trophies
3
Hallo,

Ik ben een nieuweling in de airsoft wereld en ben benieuwd of er ook medespelers zijn uit Apeldoorn en/of omgeving?. Het lijkt me erg leuk om 1x per maand met een medespeler of team naar een skirm te gaan. Vrijdag 15 juli heb ik mijn eerste skirm in Arnhem waar ik erg veel zin in heb met gezonde spanningen. Heb inmiddels mijn hele outfit compleet inclusief ICS CXP-UK1 Captain MTR EEB.
 
Hoi,

Ik heb 4,5 jaar jaar airsoft ervaring en kom uit kampen.
Dus Apeldoorn ligt redelijk gunstig op de route voor veel skirms
Speel de laatste tijd niet heel vaak en ben meestal van het laatste moment inschrijven.
Heb zelf ook contact met @polaroid uit Genemuiden, maar is er nog niet van gekomen om samen te spelen.
Maar je mag me altijd vragen voor een skirm

Greetings
 
Hoi,

Ik heb 4,5 jaar jaar airsoft ervaring en kom uit kampen.
Dus Apeldoorn ligt redelijk gunstig op de route voor veel skirms
Speel de laatste tijd niet heel vaak en ben meestal van het laatste moment inschrijven.
Heb zelf ook contact met @polaroid uit Genemuiden, maar is er nog niet van gekomen om samen te spelen.
Maar je mag me altijd vragen voor een skirm

Greetings

Thx Twinfromhell,
Ik wil zo'n 1x per maand méé doen met een skirm en iig 1x per 2 maanden. 15 juli is mijn eerste skirm in Arnhem en heb daar veel zin in, spannend! Mocht je tijd en zin hebben erg leuk als je dan mee gaat en anders zekers een andere keer. En idd, zo ver wonen we niet van elkaar, scheelt weer. En uiteraard mag je mij ook altijd vragen!!

Groet
 
Hoi,

Ik heb 4,5 jaar jaar airsoft ervaring en kom uit kampen.
Dus Apeldoorn ligt redelijk gunstig op de route voor veel skirms
Speel de laatste tijd niet heel vaak en ben meestal van het laatste moment inschrijven.
Heb zelf ook contact met @polaroid uit Genemuiden, maar is er nog niet van gekomen om samen te spelen.
Maar je mag me altijd vragen voor een skirm

Greetings

Polaroid ook echt he :p maar we zijn elkaar inderdaad wel eens misgelopen :p