M14 EBR Splinter Camo Project

WesleyB

Well-Known Member
Trophies
7
De titel zegt het al grotendeels. Ik heb nu al een tijdje een G&G M14 EBR. Deze heb ik laatst geuprade naar DMR maar vond hem nog best wel redelijk stock eruit zien (standaard zwarte enz). Dus dacht ik het word tijd voor een kleurtje. Ik ben uiteindelijk op de Splinter Pattern uit gekomen met dank aan battlefield 4. Omdat dat dit mijn eerste keer zal zijn dat ik camo doe was ik best nerveus over hoe het eruit zal komen te zien. Na wat zoeken heb ik besloten de volgende kleuren te gaan gebruik.
Fosco Army Paint:
  • Als base color: Grey
  • Als second color: Battleship Grey
  • Als laatste color: WB. GRAU BLAU
Had niet alle foto`s gemaakt maar hier zijn wat van het proces:

Eerste color, En met stickers
EJ4T4bQ.jpg
TZv1XpW.jpg

wrZJDG2.jpg
LVoDnmU.jpg


Tweede color, en met stickers
wzD3vVB.jpg
5POnXVd.jpg

J2rom3P.jpg


En de laatste color
oCgel0i.jpg
s5G4EtQ.jpg


Alles laten drogen stickers er voorzichtig afgehaald en de replica weer terug in elkaar gezet ben ik na 5 uur tijd best tevreden met het resultaat:

Sorry voor vertical view
WklrZ6O.jpg
dnf93AQ.jpg

1jqOamp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed geverfd! Hoe lang ben je hier mee bezig geweest? (schatting is goed genoeg)

Maar dit is toch gewoon M90 camo? (Jaren 90 Sweedse vinding) M90 Night lijkt hier namelijk wel heel erg op, maar dan is het wit wat grijzer, of eventueel de later ontwikkelde "Urban / snow" versie.

Ben benieuwd hoe lang dit netjes blijft, maar met zwart eronder is het ook wel gaaf als het wat slijtage oploopt.

Was van plan om tzt misschien m'n Evo / G17 in M90 night te doen. Maar toen werd het afwegen of het via vinyl of verf ging worden.
 
Goed geverfd! Hoe lang ben je hier mee bezig geweest? (schatting is goed genoeg)

Maar dit is toch gewoon M90 camo? (Jaren 90 Sweedse vinding) M90 Night lijkt hier namelijk wel heel erg op, maar dan is het wit wat grijzer, of eventueel de later ontwikkelde "Urban / snow" versie.

Ben benieuwd hoe lang dit netjes blijft, maar met zwart eronder is het ook wel gaaf als het wat slijtage oploopt.

Was van plan om tzt misschien m'n Evo / G17 in M90 night te doen. Maar toen werd het afwegen of het via vinyl of verf ging worden.

Het is inderdaad de m90 maar in battlefield 4 (Waar ik het van heb)gaf het Splinter aan. Heb een beetje de Navy/Urban Gepakt.

In totaal ben ik 5 uur bezig geweest. Dit is inclusief het snijden van de patronen, drogen en sprayen
 
Terug
Bovenaan