Lubricant voor gears

KingMenua

Member
26 jan 2022
9
1
Trophies
2
Dag allemaal, ik ben opzoek naar smeervet voor mijn gears en airseal voor mijn pistonhead. Nu heb ik veel raad gekregen van Amerikanen maar probleem is al die namen dat ze geven zijn in het Engels en weet nu niet goed de welke ik moet kopen, zijn hier aanraders? Bij mij in de buurt heb ik dit gevonden , maar weet niet goed of het wel een goede is: Smeervet
Mij is aangeraden om voor mijn gears gebruik te maken van molygraph grease, en voor airseal super lube synthetic grease with PTFE en zeker geen high viscosity. Aangezien ik deze niet direct in de winkel kan kopen en moet bestellen is dit lastig want heb deze zo snel mogelijk nodig. Enig idee wat ik best kan halen dat even goed is en misschien wel beschikbaar kan zijn in winkels. Ik woon in Antwerpen, België.
Alvast bedankt!!!
 
Ik zou zeggen, kijk op een Airsoft webwinkel, zoek naar lubricants en pak gewoon 1 van de producten met de juiste omschrijving voor wat jij wil.

Zelf smeer ik overal siliconenvet "zonder zuur" tussen.
 
Ik gebruik ProTech Siliconen vet voor rubbers/airseal. Voor alle lagers en gears gebruik ik het wat taaiere ProTech PTFE/Teflon vet. Ik gebruik een klein kwastje waarmee ik het aanbreng op de plekken waar het moet zitten.
Gaat al jaren goed :D

Pak in ieder geval geen spuitbussen want dan zit alles eronder en dit vet is vaak ook veel sneller verdampt.
 
Ik gebruik al meer dan 25 jaar Ballistol , zowel op mijn vuurwapens als op mijn replica`s.. Nog nooit geen problemen gehad..
 
  • Leuk
Waarderingen: Taurinense
Ik zou zeggen, kijk op een Airsoft webwinkel, zoek naar lubricants en pak gewoon 1 van de producten met de juiste omschrijving voor wat jij wil.

Zelf smeer ik overal siliconenvet "zonder zuur" tussen.
Overal? :cool: