Lokatie idee?

otto

Member
Trophies
3
Hallo ik weet niet hoeveel friezen er airsoften maar in workum staat een sport hal leeg misschien iets vooe iemand? Ik kan niet want heb er simpel weg geen financiën of kennis voor maar ik denk gooi t in de groep.
 
Afgelopen maart deed, naar aanleiding van het Mulier onderzoek, de NABV de oproep aan leden die potentieel geïnteresseerd zijn in het opzetten van locaties om zich aan te melden voor een mailing-list.
De NABV kan namelijk adviseren en assisteren bij het organiseren van dergelijke projecten.

Nu heb ik mijzelf hiervoor opgegeven (voor het gebied waar ik woon) en heb hiervan nog helemaal niets gehoord, maar je kunt je vraag neerleggen bij de NABV.
Niemand heeft de middelen (ik althans niet) om het helemaal zelf te financieren en te organiseren, maar met hulp van anderen zou het toch wel mogelijk moeten zijn om iets dergelijks op te zetten.

Geld is doorgaans geen probleem (geldschieters zijn redelijk makkelijk te vinden en we zouden zelfs wellicht aanspraak kunnen maken op sportsubsidies), maar het kost behoorlijk veel moeite en werk om alle vergunningen (gemeente, brandweer, politie) en toestemmingen (eigenaar van het pand/de grond) erdoor te krijgen.
 
Terug
Bovenaan