Laser sight

Daarom lijkt mij de orga alle laser sights laten afplakken bij de chrono een prima oplossing. Iemand die dit dan alsnog verwijdert, is heel opzettelijk de boel aan het verzieken en mag meteen van het veld geflikkerd worden.

Dus de volgende stappen:
  1. Organisatie vermeldt tijdens de veiligheidsbriefing VOOR de chrono dat iedereen met een laser sight zich moet melden.
  2. Spelers met laser sight melden zich bij de chrono en hun lasers worden afgeplakt.
  3. Wordt er tijdens het spel toch iemand opgemerkt die de laser sight gebruikt? Speler callt DANGER.
  4. Spel wordt gestopt en iedereen met een laser sight wordt opnieuw onderzocht.
  5. Degene waarbij de tape verwijderd is, mag direct naar huis.
EDIT: Additioneel zou je ook nog kunnen afplakken met van dat 'supermarkt-kortingssticker-stickerspul', die kun je na verwijderen niet meer goed terugplaatsen. Voorkomt dat mensen snel hun tape/sticker/oid terugplaatsen wanneer er DANGER gecalled wordt.

Opgelost, lijkt me. Meest simpele en pijnloze manier. Nu dit alleen nog de NABV zover krijgen dat ze dit aan hun reglementen toevoegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Of gewoon batterijen eruit. Dan laat je je looks intact en doet je laser het niet. Verder ben ik het wel met jullie eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Of gewoon batterijen eruit. Dan laat je je looks intact en doet je laser het niet. Verder ben ik het wel met jullie eens.
Dat werkt niet voor de mensen die een PEQ gebruiken (laser en lamp combinatie). Als je daar de batterij uit haalt, dan werkt de lamp ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Ik heb gisteren test gedaan welke ik in topic "wetten en regelgeving" had toegezegd. Deze ga ik vandaag uploaden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88
Zal om 18:00 hier gepost staan. Gaat ook in mail naat orga's en nabv