Krytac Warsport LVOA-C Upgrades (beginner)

Maxim

Member
26 apr 2021
7
0
Trophies
1
Hoi,
Ik ben een beginnende Airsofter en beschik over een Krytac Warsport LVOA-C. Hij is als volgt:

innerbarrel-Prometheus 6.03mm

gearbox-stock

hopup-stock

bucking-stock



Nou zou ik hem graag ergens laten upgrade ivm tijd. Ik ben zelf ook niet zo handig, dus vandaar. Hebben jullie tips die ik het best het eerst kan laten doen (en wat zoiets zou kosten). Wellicht ook tips waar ik het kan laten doen?


alvast bedankt!



maxim
 
Heb je er al mee gespeeld in het veld?
Jazeker, nu drie skirms mee gespeeld. Ik zou hem graag nog wat accurater krijgen. Wellicht dat ik hem ook nog wat verder kan laten schieten. Ik ben echter niet echt heel handig, dus weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
 
Jazeker, nu drie skirms mee gespeeld. Ik zou hem graag nog wat accurater krijgen. Wellicht dat ik hem ook nog wat verder kan laten schieten. Ik ben echter niet echt heel handig, dus weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

Dan zou ik de bucking en nub vervangen.
Maar met een beetje youtuben zal dit je zelf vast ook wel lukken en is echt niet veel werk.
 
Ik denk dat je met dit filmpje er bij zelf heel ver moet kunnen komen

 
Check, dan ga ik dat doen! Heb jij nog aanbevelingen qua bucking en nub?

Zelf ben ik wel fan van Maple leaf.
Macaron Concave Bucking 60° - AEG!!!!!!!!! <belangrijk detail <
En Omega nub ook van Maple leaf.

Als het gelukt is mag je 10 euro overmaken voor de hulp ;):p
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick
Zelf ben ik wel fan van Maple leaf.
Macaron Concave Bucking 60° - AEG!!!!!!!!! <belangrijk detail <
En Omega nub ook van Maple leaf.

Als het gelukt is mag je 10 euro overmaken voor de hulp ;):p
Besteld! Ik hou die 10 euro even in gedachten
 
ah nee joh, was maar een grapje.
Kleine moeite om elkaar verder te helpen.

Waar heb je besteld?
 
Bucking en nub zal idd al een goede verbetering moeten geven.

Je hebt al een prima barrel en de krytac hopup is ook een goede.

Wel is het zo dat je airseal nog een bepalende rol kan spelen in hoe accuraat je schiet. Als daar (te) veel schommeling in zit zal je bb niet constant vliegen en zal je schot inaccuraat zijn. “Nadeel” is wel dat je daarvoor in je gearbox moet zijn (als de airseal niet optimaal is).

Probeer ook je hopup zo strak mogelijk tegen je gearbox aan te drukken. Dat kan vrij simpel door wat O ringetjes over je barrel te schuiven en dan zoveel dat je wel een beetje je best moet doen om je upper weer op je lower te schuiven (natuurlijk geen grof geweld, maar een beetje druk zetten kan geen kwaad).
 
Bucking en nub zal idd al een goede verbetering moeten geven.

Je hebt al een prima barrel en de krytac hopup is ook een goede.

Wel is het zo dat je airseal nog een bepalende rol kan spelen in hoe accuraat je schiet. Als daar (te) veel schommeling in zit zal je bb niet constant vliegen en zal je schot inaccuraat zijn. “Nadeel” is wel dat je daarvoor in je gearbox moet zijn (als de airseal niet optimaal is).

Probeer ook je hopup zo strak mogelijk tegen je gearbox aan te drukken. Dat kan vrij simpel door wat O ringetjes over je barrel te schuiven en dan zoveel dat je wel een beetje je best moet doen om je upper weer op je lower te schuiven (natuurlijk geen grof geweld, maar een beetje druk zetten kan geen kwaad).
Ik ga morgen direct wat O ringetjes halen. Bedankt voor de tips, volgende week ga ik er mee aan de slag!
 
Je speelt al wel met het "juiste" gewicht BB? Als je nog steeds met 0,20 speelt ga je op lange afstanden maar moeilijk iets raken.