[Krytac MK2 Tridant] R-Hop

Volgens mij bedoel je R-hop patches en niet nubs. De R-hop patch is het gene wat je in je barrel window plaatst en de nub is het gene wat met je hop up arm druk zet op je bucking en/of R-hop patch. Nubs wil je wel van een iets harder materiaal maken, zoals een harde gum gezien dit niet moet vervormen als het druk zet op de R-hop patch en/of bucking. Je hebt echter wel gelijk met wat siliconen slang kun je zelf R-hop patches maken maar het is niet zo makkelijk in mijn ervaring als mensen het er op het internet doen uitzien, maar er zijn ondertussen wel al tools ontwikkeld om dit te vergemakkelijken
 
He, ik had belooft wat te laten horen als ik de barrel binnen heb. Tot nu toe alleen maar de kans gehad om met .25G te testen. Barrel kwam mooi verpakt binnen. Past niet direct in mijn replica heb wat moeten aanpassen. De hopup unit van Lonex is wat stroef on in mijn replica te gaan maar uiteindelijk past het prima.

Kwa range kan ik wel wat zien. zeker een meter of 10+ erbij. Groupings is lastig te bepalen heb wat in een weiland geschoten maar ziet er veelbelovend uit. Ga zaterdag bij airsoft center langs om te proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en Jan
Goed bezig.
+10 meter is niet verkeerd.
En misschien dat wat fine tuning er nog wat metertjes meer uittrekt.