Kromme AW-308

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Ik ben er dan nu uiteindelijk achter gekomen dat de loop van mijn AW-308 zo krom is als een hoepel en dat het mij verbaasd dat ik uberhaupt nog iemand heb kunnen raken.</font>Zal wel een lucky shot geweest zijn.De BB's gaan linksaf en naar beneden.Laatst de loop eens goed tegen het licht gehouden en de kromming in de barrel ontdekt.Daar zal een andere in moeten.En daar zit hem nu mijn vraag in: Wat kan ik het beste doen?Een precision-barrel erin gooien?Word dan de FPS hoger? (hij zit al op het randje van 500 FPS)Kan ik beter een stalen barrel kopen of is een exotischer materiaal ook een goed alternatief? (alu of messing)Ik hoop dat iemand mij hier van raad kan bedienen.B.v.d. Vladimir
q93qLSJl.jpg
[/img]
q93qLSJ.jpg
 
met een precision barrel Lees 6.01 zal je fps omhoog gaan met ongeveer 20.Ik zou voor een stalen barrel gaan die hebben met minste last van temperatuur schommelingen. messing of een koperen barrel zal snel de omgevings warmte aan nemen en daardoor uitzetten of in krimpen wat niet echt super lekker is voor een precisie apparaat.
Maar hoe krijg je je inner barrel krom??
 
Die was al krom op het moment dat ik hem gekocht had.Heb er nooit recht mee kunnen schieten.Tot voor kort gaf ik de schuld aan de scope maar nu ik een 2e scope geprobeerd heb blijkt hetzelfde euvel.Dus de loop in het licht gehouden en erin gekeken en dan zie je een bocht in het begin van de inner barrel.Nie fijn nie maar wat nog minder is is dat ik nu dus ook een andere veer erin moet gaan zetten als ik voor een metalen precision barrel ga.Weet iemand wat voor veer er standaard in een sniper geleverd word met 500 FPS?Zal iets van een M140 zijn?
 
Ja zal zo rond de M130 / M140 / M150 zijn denk ik ligt ook aan je internals.
 
Dank je Sander,nu sparen voor een precision barrel.Het budget is een beetje op momenteel.Word vervolgd.
 
Ja,daar zullen er meer last van hebben.Tis leuk allemaal maar ik denk dak er toch nog een baantje bij moet gaan zoeken.Ben momenteel bezig met oud ijzer handel.Levert toch weer wat hobbycredits op.
 
ik weet ergens nog wel wat koperen boven leidingen te hangen........ interesse? :pMoet je alleen af en toe een trein ontwijken hahaha 
 
Hahaha,nee zo ben ik niet.Er ligt genoeg oude rommel in frankrijk voor het oprapen en aangezien de 40 tonner waar ik op rijd ruimte genoeg heeft is dat leuk en snel verdiend.