Krale.shop

Thijs-Jan

Well-Known Member
19 nov 2017
62
62
Trophies
7
Ik zag bij toeval deze shop voorbijkomen op FB. Is gevestigd in Staphorst.

En ik zag dat ze de M1 Garand van G&G en ICS op voorraad hadden.
Vrijdag de 23e op onderzoek gegaan.

Deze winkel is vrij groot. Op de begane grond worden wapens verkocht en de 1e verdieping is ingericht op Airsoft.
Als je de trap op komt sta je gelijk oog-in oog met een Willy's Jeep. Daarvoor ligt de G&G MG42 replica erg mooi te zijn. (En duur. Prijskaartje ligt erbij)

Wat ik er van zag is dat het hele aanbod aan replica's aan de muur hangt. Medewerkers halen op verzoek de replica's van de muur af, zodat je ze vast kunt houden. En er is een afgesloten ruimte waar je kunt schieten, incl Joule meting.
Verder het gebruikelijke aanbod aan kleding, magazijnen, ammo, gas, etc.

Ik heb uiteindelijk voor de M1 Garand van ICS gekozen. Niet ter plaatse getest (wat ik wel had moeten doen).
De volgende dag bij NAC getest en tot de conclusie gekomen dat de replica een dual feed probleem had.

Ik heb een mail gestuurd naar de winkel met het probleem. Antwoord per mail gehad dat ze gingen kijken met een andere ICS M1, en 3 dagen later een telefoontje dat ik de replica kon ruilen.

Dat heb ik dus vandaag gedaan. De nieuwe replica schiet 1,6J met 0,30g BB out of the box.

Nog verder gekeken naar de L85A2. Die kon ik ook testen, ook met eigen M4 magazijn.


Mijn conclusie:

Prettige winkelervaring. Goed aanbod. Personeel neemt ruim de tijd voor je.
Replica's zijn wat duurder dan bij onlineshops, maar dat nadeel weegt voor mij op tegen het feit dat je zelf kunt testen en kijken.
 
Ik heb wat gekocht bij de kraam van Krale tijdens de airsoftmarkt.
Reden was omdat hun de laagste prijs hadden voor een Glock 19x en daarbij een gratis holster boden.
Thuis aangekomen bleek dat het holster voor een high cappa was. Mailtje gestuurd naar Krale en dezelfde week nog voorzien van een passend Glock 19 holster. In de doos van het nieuwe holster zat een retourlabel voor de high cappa holster.

Nette service wat mij betreft!
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie en ICuThiNk81
Gisteren even bij Krale geweest.
Zeer nette shop met een ruime voorraad en ook overzichtelijk.
Ook het aanbod qua merken is prima.
Het is daar like a kid in de candy store als je gaat shoppen.
Neem niet teveel geld mee als je daar heen gaat want het is zo op :)

Mvg Roy
 
Ik ben hier deze week ook geweest. Een fijne winkel met een ruim aanbod. De testruimte heb ik niet gezien, maar ik geloof je gelijk!
 
Zaterdag bij Krale geweest.

Groot aanbod in alle budgetten.

Heb 2u gedaan om een setup bij elkaar te krijgen, ben 2u door dezelfde persoon geholpen, geadviseerd en verschillende tests laten draaien.
Ben echt dusdanig goed geholpen dat dit direct mijn vaste winkel wordt ondanks de 175km enkele rit!
 
Hallo!
Vandaag met een maatje van me helemaal naar Staphorst afgereisd (150km) voor een bezoek aan Krale.

Eerste indruk; prachtig groot pand met beneden al enorm aanbod voor jacht en schietsport. Boven is een airsoft hemel!

Alle handreplica’s staan keurig uitgestald op een langwerpige tafel en kun je gewoon pakken en bekijken. Top!

Wij waren beiden op zoek naar een primairy en secondairy replica en we hadden niet beter geadviseerd kunnen worden. Ik weet even niet hoe de werknemer die ons ruim 3 uur (!) lang heeft geholpen heet maar wat een top advies en deskundigheid!

Al met al een zeer goede ervaring gehad en dit is bij deze mijn vaste airsoftshop, ook al is het een eind rijden!

Naar huis gegaan met 2 replica’s per persoon en 3 tassen vol goodies!
(Spas komt bij shogun vandaan...)
 

Bijlagen

  • 3F9A6214-9E04-4386-AF73-554C4187F702.jpeg
    3F9A6214-9E04-4386-AF73-554C4187F702.jpeg
    28,3 KB · Weergaven: 352
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie en QuickFix
Vandaag ook eens bij Krale geweest. Inderdaad een zeer zeer mooie winkel waar vrijwel alles te koop is en op voorraad.

Goede uitstalling van replica's maar ook een deel van de attachments op dummy stocks is mooi gedaan. Personeel is vriendelijk en voor zover ik heb gemerkt kundig.

Enige aanmerking is het afrekenen wat je beneden doet nadat je boven een bon hebt gekregen die je bij je nog af te rekenen aankoop krijgt.
Het duurde vrij lang voordat iemand door had dat er iemand (lees: ik) wou afrekenen.

Maar toch, zeker de rit waard
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en Roy Pie
Al een paar keer een buks en munitie gekocht bij krale. Super zaak, service is ook top !