Kmcs ghillie suit

Emanuel

New Member
15 jun 2019
2
0
Trophies
1
Zijn er mensen die toevallig de kmcs ghillie suit willen bestellen van kicking mustsng
Of is het over hyped?
Iemand een idee of het het waard is of niet?
 
Totaal niet waard en zeker overhyped en overpriced. Dezelfde suits kun je voor minder dan de helft kopen bij Russische firmas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maffo
Gewoon even zoeken op Vympel concealment system of suit.
 
Totaal niet waard en zeker overhyped en overpriced. Dezelfde suits kun je voor minder dan de helft kopen bij Russische firmas.

Met alle respect, maar de Russische Special Forces (zullen vast een officiële Russische naam hebben voor de echte oostblok geeks hier :p) heeft zojuist een bestelling geplaatst bij de beste man. Blijkbaar heeft hij in zijn ontwerp toch iets zo vreselijk goed gedaan dan zij bij een airsofter uitkomen ipv een gerenomeerd in die militaire wereld.
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick
Met alle respect, maar de Russische Special Forces (zullen vast een officiële Russische naam hebben voor de echte oostblok geeks hier :p) heeft zojuist een bestelling geplaatst bij de beste man. Blijkbaar heeft hij in zijn ontwerp toch iets zo vreselijk goed gedaan dan zij bij een airsofter uitkomen ipv een gerenomeerd in die militaire wereld.

Met alle respect, maar dat is waarschijnlijk totale onzin. Russen gaan echt niet bij zon omhooggevallen Amerikaanse airsofter hun spullen halen. Deze claim is al onderzocht en is waarschijnlijk bogus. km koopt waarschijnlijk gewoon russische suits, rebrandt ze en doet nu net alsof hij ze direct aan de Russen verkoopt. Ik zou het met de dikste korreltje zout nemen die er is. HIj heeft er niks mee te maken, zijn fabrikant alles.

Zie ook:
https://www.facebook.com/rusforlifephotos/posts/1395102927295054?__tn__=K-R
 
Hehehe, dat wil meneer KM inderdaad laten geloven. Grappige is dat een gemiddelde aanbesteding bij de club die het zou hebben besteld vaak minimaal 2 jaar in beslag neemt met testen, bureaucratie, budgettering, etc. Tevens gezien de huidige sancties van de UK tegen Rusland vrees ik dat meneer een groot probleem dan heeft als hij inderdaad gaat exporteren naar Rusland.

Mijn ervaring met deze meneer is dat hij zich graag belangrijker voordoet dan hij werkelijk is en hij is al meermaals betrapt op onwaarheden. Vooral in de Britse hunteering scene is hij welbekend (en niet positief). Ik ben in ieder geval geen fan van hem en zijn handelen. Neemt niet weg dat hij (uitgezonderd de vele zinloze headshots) hij goed is met camouflage.
 
Laatste bericht over dit verhaal: het blijken dezelfde suits te zijn die een Russische producent maakt voor de MVD / FSB. De producent heeft deze suits verkocht aan MVD / FSB en 100 stuks aan KM. Deze laat er in Engeland zijn eigen labels in naaien. Hijzelf heeft dus niks verkocht aan de Russen.
 
Is er iemand hier die ervaring heeft met bestellen op zulke sites? Ik zou wel zo'n leafsuit willen bestellen alleen mijn Russisch is niet meer wat het geweest is.
En als er meer mensen zijn die interesse hebben. Mischien als groep wat bestellen?
 
Google heeft in ieder geval niet van berkana gehoord. Enig idee waar die te vinden is? Gezien jullie allemaal zo op de hoogte zijn

Zou ik ook graag willen weten. Ik moet eerlijk bekennen dat de KMCS er idd goed uit ziet, maar tevens aan de prijs is. Daarnaast zit ik niet 24/7 op m'n mobiel en zijn de porties van 100 leaf suits per keer uitverkocht binnen 5 minuten...

Iemand een linkje?
 
Ben me ook aanhet oriënteren op een ghillie, en kwam zo hier terrecht.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2298327993583602&id=811004668982616 en er is uitgevonden wie ze nu echt maakt.

Dus wil je dit leafsuit zonder de 'bekende airsofter' tax eroverheen? De fabrikant is Berkana en direct kost die de helft voor praktisch hetzelfde

De oorsprong van dit verhaal lijkt een facebookbericht van een Russische verkoopsite:
64841889_2263465127237119_4385541743886467072_n.jpg


Hier reageert KM zelf op het hele verhaal:

Lang verhaal kort: Voor zover ik kan nagaan heeft KM een consistent verhaal, en vanuit dit perspectief is het ook logisch dat niemand Berkana weet te vinden. Wat er nu op Grey Shop is te vinden lijkt me niet in de buurt te komen: https://grey-shop.ru/Camouflage/Russian-Sniper-Suits/Tactical-Ghillie-Leshiy Daar zitten de blaadjes in strakke rechte lijnen, waarbij KMCS een veel meer random patroon heeft:

Ik overweeg nu de KMCS ghillie aan te schaffen. Is inderdaad wat prijzig, maar voor zover ik kan inschatten is dit de goedkoopste manier om de kwaliteit te krijgen die ik wil.

Iemand een beter idee?
 
Zelf maken. Is beter aangezien je de ghillie kan aanpassen aan de omgeving waar je meestal speelt. Tevens goede manier om je geduld te trainen. Wat dan weer handig is al je sniper rol wilt spelen.

Trouwens, ook de KCMS suit moet je zelf ook nog genoeg aan doen. Je krijgt een basis suit maar om goed te laten functioneren zal je zelf nog zaken moeten toevoegen en aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Olaf