Kjw Kp-05 co2 magazijn.

Daqn

Active Member
18 aug 2020
44
8
Trophies
3
Hey luitjes de beste wensen !

Ik heb een kp-05 gekocht ik dacht doe eens gek met co2 magazijnen omdat deze zowel greengas als co2 kon hebben dacht ik das misschien wel handig te combineren. Nu was ik vanmiddag ff aan het piew piewen in de werkplaats alleen met 1co2 patroon schiet ik slechts 1 magazijn leeg hoort dit ? Ik dacht dat hi capas wel wat zuiniger waren.
Iemand tips of weet iemand betere magazijnen die compatible zijn met kjw ?
Alvast bedankt
 
Van wat ik weet wat betreft KJ-works en hun CO2 mag je inderdaad normaliter wel iets meer schoten verwachten uit 1 magazijn.
Bij GBB problemen is het eerste wat ik altijd aanraad: Openmaken, Inspecteren, schoonmaken en smeren.
 
Ik heb hem van taiwangun gehaald uit Polen. Ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal materiaal.
Wat zou een co2 magazijn normaal moeten halen 2 a 3 keer vullen en schieten ?
Misschien dat het te koud was wellicht of zou dat niet veel moeten uitmaken temperatuur was zown 15 a 16 grade binnen
 
Ik heb zelf een Elite Force 1911 TAC op CO2 en daarmee haal ik ongeveer 3 volle magazijnen op 1 CO2 patroon, daarmee meestal wel merkend dat bij het laatste patroon de laatste bb's er al wat minder hard uitkomen. Na 2.5 magazijn merk je dat hij daalt in z'n Joules.
 
Misschien dat het kan maar zou het aan de kp05 kunnen liggen dat deze te veel of lang op de release valve slaat dat er teveel gas door gaat ? Zou zoiets kunnen en of afgesteld kunnen worden?
 
Dat is lastig te zeggen. Als er echt overtollig veel CO2 vrij komt bij het schieten dan kan dat het verklaren, echter is het dan een vraag of je dat gefixt krijgt met een paar nieuwe o-ringen.

Is het magazijn nieuw? Zijn de o-ringen goed ingevet en niet uitgedroogd?
 
Dat is lastig te zeggen. Als er echt overtollig veel CO2 vrij komt bij het schieten dan kan dat het verklaren, echter is het dan een vraag of je dat gefixt krijgt met een paar nieuwe o-ringen.

Is het magazijn nieuw? Zijn de o-ringen goed ingevet en niet uitgedroogd?
Oudjaarsdag alles binnen gekregen magazijnen en kp05 vrijdag klein spuitje silicone olie in de binnen kant gedaan van alle magazijnen. Volgende dag mee geschoten. Toen de cartridge er in gedaan goed aangedraaid kon geen lek horen. Vandaar mijn vermoede dat hij teveel uit spuugt