kj works kc 02

dutch airborne

Active Member
26 aug 2016
25
5
Trophies
4
hallo is er iemand die ervaring heeft met kc 02 van Kj Works? en dan vooral met het upgraden dmv een langere barrel hop up etc. ik wil graag met fps tegen de 450 en is het mogelijk om op zo'n replica een 2 seconden trigger delay te monteren. of hoeft dat niet als hij alleen semi auto schiet. Alvast bedankt voor de info.
 
Als ik het goed zie is dit een GBB en daarbij is het vrij lastig zo'n hoge FPS te krijgen, vooral met green gas. Als het al lukt, betekent het in ieder geval dat je gasverbruik zal stijgen. Een langere barrel hoef je niet te doen, dat heeft namelijk weinig met de accuratie te maken - tenminste ik neem aan dat dat hetgene is dat je wil verbeteren. Een betere barrel, met minder/geen oneffenheden in de bore heeft wel zin!

De meeste GBBs werken volledig mechanisch dus een 2 seconden delay systeem kan je daar niet op toepassen, daar dit een elektronisch triggersysteem vereist, zoals bij een AEG. Maar niet alle orga's vereisen een 2 seconden delay voor de 450 FPS DMR regel. Volgens mij zijn die in de minderheid.
 
dat ding schiet uit zichzelf al iets meer als 400 fps, zet er een precision barrel in en je fps zal al goed omhoog gaan. En zeker met GBB kun je beter ruim onder de fps limiet zitten als er tegenaan

Verder heb ik ooit gelezen, maar heb het niet kunnen verrifieren dat de ratech npas voor de kwa mp7 ook in de kc-02 bruikbaar is.
 
Ik wil hierbij mezelf even verbeteren.
Je hebt een npas voor de kjw m4 nodig, niet de mp7. Al schijnt een gearboxshim in de nozzle plaatsen ook goed te werken om de fps terug te brengen.

Dit topic heeft er trouwens wel voor gezorgd dat mn interesse in dit platform weer hevig opgelaaid is dus ga ik er ook een bouwen ook, eerste parts zijn al besteld :p