Killer Airsoft (Nieuwe Nederlandse webshop)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een puntje;

Ik zie de FMA goggle staan met fan. Prima, heb hem zelf ook (nooit gebruikt overigens) maar je vermeld er niet bij dat er geen keurmerk op zit.
En gezien de rest van de producten die worden aangeboden ga ik er nu meteen vanuit dat deze bril ook van Ali komt. Ik zou persoonlijk geen veiligheidsbril van Ali willen kopen en al helemaal geen een waar geen keurmerk op zit.
Correct me if I'm wrong maar het lijkt er nu op dat je geld wilt verdienen ondanks het risico voor degene die het koopt, dat vind ik beklagenswaardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maffo
34nfw4l.jpg


Dit kom ik zojuist tegen op FB, een webshop die spullen van aliexpress door verkoopt en daar mee door de mand is gevallen. Exact het zelfde stuk tekst als op jouw website.

Edit: ik ben even verder aan het lezen en zoeken. Je hebt gewoon een dropshipping website. Jij besteld het bij ome Ali, voert het adres in van de koper en die ontvangen het pakket na 2 weken.

Mocht ik er naast zitten hoop ik graag dat je me ongelijk bewijst.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Crix en sherlockzor
En wat dan nog ?
Het is legaal en iedereen mag het doen maar als ik op zo'n manier mijn geld moest verdienen zou ik me mijn ogen uit mijn kop schamen.

En ergens vind ik advertenties zoals onderstaande gewoon misleidend. "Gratis!, betaal alleen verzendkosten"... Het product kost op Ali €2,36. Als je dan de verzendkosten betaald vangen ze €4 per product ofzo. Maximaal 1 per klant omdat anders de winstformule niet meer op gaat.

Slim maar ontzettend laag bij de grond.
0ClllkPl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oke het wordt nog erger met deze paupershop.
Ik had gereageerd op die post van ze op Facebook en nu ben ik geblokkeerd.

Goed bezig @TheGeneral ! Perfecte reclame zo.
 
Niemand dwingt je om die spullen te kopen .

Wat ik schaamteloos vind is dat alles hier vele malen duurder is .

Er zijn meerdere bedrijven die via de chineese markt wat proberen te verdienen

Is dat nu allemaal zo erg ?
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaosD
Ik vind het misleidend hoe ze reclame maken en de manier hoe ze dan met je omgaan als je daar een opmerking over maakt vind ik ook slap.
Iedereen bepaald zelf wat ze wel en niet kopen maar als de shopeigenaar hier om meningen gaat vragen dan ga ik de mijne niet onder stoelen of banken steken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Status
Niet open voor verdere reacties.