Killer Airsoft (Nieuwe Nederlandse webshop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheGeneral

Member
5 apr 2019
15
6
Trophies
2
Hallo allemaal! Ik ben een 18-jaarse student uit Groningen en ben onlangs begonnen met mijn eigen airsoft-webshop! Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie goed, of niet zo goed vinden aan de webshop!

Ik ben van plan om overmorgen te beginnen met adverteren, maar wil graag tot die tijd even van anderen horen wat zij vinden. Denk dat jullie over de prijzen wel tevreden zijn, ik hanteer ontzettend kleine winstmarges :D

Maargoed, momenteel kun je mijn webshop vinden op het adres killer-airsoft.myshopify.com, dit zal op de dag dat ik begin met adverteren veranderen in killerairsoft.nl

Neem een kijkje, en vul me alsjeblieft aan! Laat me weten of er bepaalde producten/replica's zijn die jullie graag op de webshop zouden willen zien, of geef feedback over de lay-out van de site!

Heel erg bedankt alvast!

-The General
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaosD
Wat ik niet goed vind is dat Google je shop niet kan vinden en ik dus ook niet ;)
 
Wat ik niet goed vind is dat Google je shop niet kan vinden en ik dus ook niet ;)
Lezen is een kunst, stond gewoon in je post. Heb net even wat proberen te bestellen en hier mijn bevindingen op mobiel Chrome (Android pie):

Laad snel en is goed overzichtelijk. Ik mis zoeken mbv categorieen (of die was niet evident). De reden dat ik mijn bestelling uiteindelijk niet heb geplaatst is omdat ik ineens 20 euro verzendkosten moest betalen voor de 3 gratis producten in mijn winkelwagen. Overigens vind ik invulvelden die laten zien wat er ingevuld moest worden na 't invullen erg chill omdat ik altijd alles automatisch laat invullen. Kortom: goed bezig, maar mij kwijt geraakt door verborgen kosten
 
Lezen is een kunst, stond gewoon in je post. Heb net even wat proberen te bestellen en hier mijn bevindingen op mobiel Chrome (Android pie):