Keuze helm Rusfor

Jyousai

Well-Known Member
8 mrt 2017
53
53
Trophies
8
Ik ben bezig met het samenstellen van een Russische kit en wil eigenlijk beginnen met een helm.
Waar ik naar aan kijken ben is een 6B27 of 6B47 of iets soortsgelijk.

Is het verstandig om hier een replica van te kopen van bijvoorbeeld Greyshop of Russianaryshop oid a €80 of kan ik dan beter een echte halen?
 
Beetje eigen keus natuurlijk, maar aangezien de helmen die je noemt niet extreem zeldzaam zijn en ook geen gigantisch prijskaartje hebben zou ik voor de real deal gaan. Persoonlijk zou ik kijken of er iemand al een van de 2 te koop heeft staan in naburige landen. Bovendien het is vaak hit or miss met helmen die bij Greyshop vandaan komen, soms worden ze door de douane geblokt en terug gestuurd. Als je een beetje meer comfort wil, zou ik eerder naar de ietswat moderner 6B47 kijken. My two cents!


Edit : Nootfarmer verkoopt zijn kit, hier zit een 6B26 tussen, kun je wellicht nog eens kijken of dat toch wat is ?

https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/tka-complete-rusfed-loadout.6356/
 
Via Facebook via handelaren zoals slavy slav kun je een helm en moderne kit kopen. Sommige items komen rechtstreeks uit een warehouse en zijn nieuw.
Iemand uit onze groep heeft een 6b47 real steel te koop. Misschien is dat iets? Heb je ook geen gedonder met import/douane.

We zijn volgende week zondag 17 nov op de airsoft markt met een stel "russen". Als je kan/wil, kom gezellig langs!
 
Bedankt voor de reacties,

Ik ben de 17e knallen bij Blackout airsoft dus kan niet op de markt komen :(

Ik heb wel interesse in die 6b47, weet je zo wat jou goeps genoot daarvoor wilt hebben?
 
Denk dat ik trouwens een SOBR kit ga samenstellen

Ik heb al een Atac-fg broek en shirt
Voor plate carrier wil ik een defender 2 halen