JG BAR-10 "schiet niet"

Ja en even voor de zekerheid, die pin die je vast had op foto 3 is niet de safety sear. Dat is de spring guide rod/stopper, die is wel noodzakelijk.
Nee, klopt. Ik had een foto van het verkeerde onderdeel genomen :rolleyes: Maar die safety sear is er nu uit en het lijkt naar behoren te werken :) Je was me nét voor met jouw bericht :p
 
Heel erg bedankt voor de hulp :) Nu hopen dat hij fatsoenlijk blijft werken. Als het schieten van BB's goed gaat, dan even afstellen :)
 
Even een update ter bevestiging: de replica blijft gewoon BB's schieten :) Morgen (en anders zaterdag) kan 'ie afgesteld worden, indien nodig :) Nogmaals bedankt! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties
Top! :D
Hou er wel rekening mee met het afstellen dat de stock hop up een afwijking naar rechts kan hebben. Dit is een veel voorkomend probleem bij vsr/bar rifles.
 
Wat is de oorzaak hiervan, En wat kun je aan doen? Mijn TM high capa heeft afwijken naar rechts ook. En deze schijnt een deel van het VSR hopup systeem te gebruiken. (klinkt raar aangezien dit een GBB is. Maar wie weet kan ik er wat mee)