Je favoriete veld

Wild mountain by a longshot. Barchon was ook heerlijk toen Area 57 daar nog organiseerde maar helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: ThatOneNoob
Zuid63/Kolenmijn in Landgraaf vind ik een topveld, leuke missies en zelfs toen we in de winter waren met 20 tegen 20 was het echt awesome. Een jungle waar de actie lekker boompje boompje is en ook daadwerkelijk hoogteverschil door de heuvels.

Chambers in Belgie blijft een favo, ooit daar is met 14mm/u regen gespeeld door de hele dag. Zoveel afzeggers dat het 6 tegen 6 was, heb nog nooit zoveel fun gehad in CQB (soms weet je dan ook niet of het een tegenstander is of regendruppel die je hoort...)

Gek genoeg, ook de NAC in Geldermalsen. Maar dan om een dagje te sleutelen aan mijn sniper en lekker gezellig kletsen met mensen of een rondje te rennen op het parkour. Al telt dat niet echt als skirm :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Jan
Gek genoeg, ook de NAC in Geldermalsen. Maar dan om een dagje te sleutelen aan mijn sniper en lekker gezellig kletsen met mensen of een rondje te rennen op het parkour. Al telt dat niet echt als skirm :p

Zeker ook een goeie. Moet inderdaad bekennen dat ik er vaak gebruik van maak, want het is toch wel heel erg fijn dat je je replica even kan testen en kan afstellen na wat modificaties.