Je favoriete veld

Top veld vind ik factory weinagut(BE) . Maar die is er niet meer

Heb ik misschien iets gemist? Ben hier in het verleden al vaak geweest en ik weet dat ze tegenwoordig nog een locatie (the Hospital) erbij hebben, maar dat the Factory er niet meer zou zijn als locatie, had ik nog niet meegekregen. Er staan vooralsnog ook gewoon nog skirms gepland in de agenda tot in maart
 
mooie reacties allemaal, zeker een aantal velden om nog eens te bezoeken.
In ieder geval naar Dark Forrest en de Crimi events velden.
Laat maar weten als je naar Dark Forrest gaat! Ik ben hier laatste tijd regelmatig te vinden.Wellicht zien wel elkaar daar!:D
 
  • Leuk
Waarderingen: ThatOneNoob
Zelf actief als Marshall bij Combat City. Ghost Town en Outdoor Brielle zijn bij mij om de hoek maar toch de voorkeur aan CC gegeven.
Hoe denken jullie over deze locatie? Ik zie hem nog niet in julie rijtjes naar voren komen.
 
Wij gaan eigenlijk by default naar Balls and Arrows. Allereerste keer was Dark Forest

Als ik zo de reakties terug lees
Dark Forest is de laatste maanden serieus bezig met het verbeteren van het veld waarbij ook echt geluisterd word naar de spelers.

Zo zijn er nu loopgraven aangelegd waar je gewoon in kan staan, de bunkers zijn verbeterd en zijn ze nu bezig met het CQB dorp in het midden van het veld. Ook de safety is onlangs helemaal aangepakt met o.a. nieuwe tenten, banken en tafels. Elke keer al we daar komen is er wel weer iets verbeterd. Top!

Een verbeterpuntje is zoals al @Goovscoov aangaf: de speltypes. Af en toe kan het onduidelijk zijn welk spel je nu aan het spelen bent en wie waar spawnt. Daarnaast heb je de "begeleid de DAF/Beast" missies na een tijdje ook wel weer gezien. Tijd voor nieuwe speltypes. :D

word het dit jaar weer eens tijd om naar Dark Forest te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Goovscoov
Balls and Arrows vind ik een beetje de McDonalds van de Airsoft velden. Het is er goed geregeld en iedereen vindt er wel iets wat hij lust, maar je moet geen hoogstaande culinaire gerechten verwachten. En oh ja er na heb je toch altijd weer honger.

Wat ik wel leuk vind aan Balls and Arrows is dat het veld ongeveer in 2en is gedeeld. Een deel wat geschikt is voor snipers en een deel wat veel minder is geschikt voor snipers. En dan alsnog gaan snipers zeuren op de Facebook pagina van B&A dat een deel van het veld te dicht begroeid is :)
 
Balls and Arrows vind ik een beetje de McDonalds van de Airsoft velden. Het is er goed geregeld en iedereen vindt er wel iets wat hij lust, maar je moet geen hoogstaande culinaire gerechten verwachten. En oh ja er na heb je toch altijd weer honger.

Wat ik wel leuk vind aan Balls and Arrows is dat het veld ongeveer in 2en is gedeeld. Een deel wat geschikt is voor snipers en een deel wat veel minder is geschikt voor snipers. En dan alsnog gaan snipers zeuren op de Facebook pagina van B&A dat een deel van het veld te dicht begroeid is :)

Ja hoor die is mooi wat willen ze een weiland dat als je je beweegt ze je beschieten kort na de spawn ? overigens in de winter kunnen ze sowiezo beter hun ding doen bij gebrek aan groen .

De snipers hebben een aardige range voordeel en dan ook nog alles snoeien zeker ja daaaaaagggg haha

Sorry voor de off topic
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en victor
Favoriete veld moet voor mij toch echt de Chambers zijn (belgië). Verder is Dark forest ook een aanrader en bij Unit13 (indoor) vermaak ik me ook altijd.

Bunker Hill vind ik ook een mooi veld echter wel het gevoel dat ik dan eerst goed radiocontact moet aanschaffen om goed mee te kunnen spelen.
 
Wat ik wel leuk vind aan Balls and Arrows is dat het veld ongeveer in 2en is gedeeld. Een deel wat geschikt is voor snipers en een deel wat veel minder is geschikt voor snipers. En dan alsnog gaan snipers zeuren op de Facebook pagina van B&A dat een deel van het veld te dicht begroeid is :)

Ik speel zelf graag als sniper maar vind het dicht begroeide gedeelte veeeeeeel leuker spelen dan dat open stuk. Lekker sluipen door de bosjes. Sommige stukken zijn net te dicht begroeit voor m'n sniper of te korte MED en dan switchen naar m'n sidearm. Maar ik heb wel eens in mijn eentje daar een enemy squad tot wanhoop gedreven. Constant van positie wisselen en zo die squad enorm moeilijk gemaakt om bij de objective te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Bunker Hill by far! Goed veld, maar geweldige gameplay!!

Het gaat mij niet zozeer om mensen afschieten, maar juist om de tactische aspecten in het spel. Laatst stopte m’n replica er in de middag mee, vaak ben je dan klaar... maar op BH heb je nog genoeg te doen, spullen zoeken, medic, squadlead... voor al die dingen is een pistool voldoende om je te verdedigen als het echt moet of zelfs helemaal niks...
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
In NL zou ik Bunker Hill aanraden. Leuke structuur met teamleaders en platoons. Al vind ik het al een tijdlang hetzelfde. Steeds dezelfde soort missies op dezelfde soort locaties. Maar als je er nog niet veel bent geweest is het zeker een aanrader!

Daarnaast Wild Mountain en Zuid 63.

In België inderdaad The Chambers! Al vind ik het wel steeds spanneder worden qua veiligheid.
 
In NL zou ik Bunker Hill aanraden. Leuke structuur met teamleaders en platoons. Al vind ik het al een tijdlang hetzelfde. Steeds dezelfde soort missies op dezelfde soort locaties. Maar als je er nog niet veel bent geweest is het zeker een aanrader!

Daarnaast Wild Mountain en Zuid 63.

In België inderdaad The Chambers! Al vind ik het wel steeds spanneder worden qua veiligheid.
Hi jan,

Hoezo vindt je het spannender worden kwa veiligheid? De ruimtes waar je mag komen zijn veilig, staat niet op in storten ed. De gedeeltes waar je niet mag komen is ook met een reden.
Ik speel elke maand wel meerdere keren op de chambers, ik ken crimi, hun doen een hoop aan het veld (ook dingen die jij als speler niet ziet).
 
Hi jan,

Hoezo vindt je het spannender worden kwa veiligheid? De ruimtes waar je mag komen zijn veilig, staat niet op in storten ed. De gedeeltes waar je niet mag komen is ook met een reden.
Ik speel elke maand wel meerdere keren op de chambers, ik ken crimi, hun doen een hoop aan het veld (ook dingen die jij als speler niet ziet).

Je kan vanaf het dak gemakkelijk de parkeerplaats raken (waar je dus zonder bril rond loopt).
Verder kreeg ik weleens het idee dat het FPS'en niet heel erg strikt wordt genomen.
Mocht je later een replica het veld mee in nemen welke niet geFPS't is zullen ze daar (behalve als er klachten over komen) nooit achter komen.
 
Heb ik misschien iets gemist? Ben hier in het verleden al vaak geweest en ik weet dat ze tegenwoordig nog een locatie (the Hospital) erbij hebben, maar dat the Factory er niet meer zou zijn als locatie, had ik nog niet meegekregen. Er staan vooralsnog ook gewoon nog skirms gepland in de agenda tot in maart
Okee, dat wist ik niet. Op een gegeven moment kwamen er geen skirms meer online en daarna niet meer gekeken omdat ik dacht dat hij dicht was.
 
Je kan vanaf het dak gemakkelijk de parkeerplaats raken (waar je dus zonder bril rond loopt).

Dit vooral! Heb regelmatig staan kijken vanaf dat dak en heb gedacht dit is gewoon écht niet veilig. Tuurlijk het is niet de logische richting om op te schieten maar 1 bb die per ongeluk de barrel verlaat is genoeg voor een sappig verhaal op het nieuws... Overigens zie ik ook wel dat het lastig is om de line of sight te blokkeren.
 
Ik speel elke maand wel meerdere keren op de chambers, ik ken crimi, hun doen een hoop aan het veld (ook dingen die jij als speler niet ziet).

Dat is goed om te horen!

Jammer genoeg ben ik ook wel eens een gang in gelopen waar ik helemaal niet had mogen komen, omdat één of andere retard dacht: Fuck dat lint!

Bouwhekken die aan de kant waren gezet door spelers en zo ook nog een andere off limits ruimte open hadden gemaakt... Kwam ik ook pas achter op de weg terug uit die ruimte toen ik de hekken zag staan. Dat vind ik wel link.
 
Volgens mij is de safety op dit moment zelfs ergens anders en is de “oude” safety nu speelveld...

Al ben ik het er wel mee eens dat sommige stukjes niet altijd even veilig aanvoelen hahaha
 
Wild Mountain in Weert is één van mijn favoriete velden van afgelopen jaar. Iedere keer dat we daar waren een super dag gehad. Leuke organisatie en ook de spelers die er komen maken het altijd erg gezellig. Daarnaast is het veld best afwisselend en kan je er nagenoeg iedere rol wel goed spelen! Zeker een aanrader als je er nog niet eerder bent geweest!

Afgelopen jaar in april ook naar The Chambers geweest voor een heel weekend en dit was ook zeer goed bevallen! Leuk veld met een leuke orga en ook erg afwisselend waardoor meerdere rollen goed te spelen zijn.

Eind juli ook voor de eerste keer naar Bunker Hill geweest voor een heel weekend. Het was dat weekend onwijs warm maar dat mocht de pret zeker niet drukken. De missies waren heel uitdagend en er werd goed samengewerkt waardoor het spelen het hele weekend onwijs leuk was. Ook het veld is daar vrij uniek omdat dit een oude militaire basis is.

Daarnaast ben ik dit jaar ook veel naar Dark Forest geweest en dat is met name in de lente en zomer erg leuk als je, net als ik, van snipen en verstoppertje spelen houdt! Dark Forest heb ik ook iedere keer weer zien verbeteren, dat is echt top en ook de orga doet het op een leuke manier. Verbeterpunt is inderdaad zoals al gezegd de communicatie wat betreft de missies.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor en Jan
Je kan vanaf het dak gemakkelijk de parkeerplaats raken (waar je dus zonder bril rond loopt).
Verder kreeg ik weleens het idee dat het FPS'en niet heel erg strikt wordt genomen.
Mocht je later een replica het veld mee in nemen welke niet geFPS't is zullen ze daar (behalve als er klachten over komen) nooit achter komen.
Ik ben vergeten te vermelden dat ik er marshall zie ik nu ;) Fps is wel strikt, wij lopen in het veld rond met chronos, kiezen willekeurig mensen uit om te fps-en. Schiet je te hard, mag je gelijk nasr saftey en is het einde dag voor jou.

Dat punt van gangen waar je niet mag inkomen herken kk, elke ochtend doen wij een ronde lopen en treppen meerdere deuren etc die van hun plaats af zijn. Hou je helaas niet tegen. En vanaf het dak parking opschieten, als je dat doet en we zien het heb je kans dat je nooit meer welkom bent bij crimi.

En crimi wil meer doen met het veld, geloof mij, maar vergeet niet dat alles geld kost, dus beetje bij beetje doen wij wat, meeste is onopvallend voor de normale speler
 
Dat punt van gangen waar je niet mag inkomen herken kk, elke ochtend doen wij een ronde lopen en treppen meerdere deuren etc die van hun plaats af zijn. Hou je helaas niet tegen.
Er zijn natuurlijk altijd opties om ervoor te zorgen dat mensen geen lintje of deur aan de kant trekken om ergens toch in te gaan. Dat is wat makkelijk om te zeggen. Zeker wanneer het op veiligheid aankomt. En ik snap ook dat het geld kost en dat Crimi er druk mee bezig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman