IWA 2018

Voormalig-Forumlid-161220

Well-Known Member
15 feb 2016
5.221
2.538
Trophies
21
Waar E3 en shot show de grote shows zijn van Amerika voor respectievelijk games en wapens, replica's en alles dat daarbij hoort, is er natuurlijk ook de Europese variant ervan, IWA. Misschien handig om hier allerlei interessante dingen te sharen die dit jaar gaan uitkomen voor airsoft van alle fabrikanten. Ik zal iig beginnen:

- G&G: Lee Enfield het wordt een non blowback met maar 5 round capacity mags, dus de vraag is maar of het skirmbaar is, GBBR M4's en CM16 LMG
- Umarex: KWA Hk416 en 417 GBBR's, VFC Hk416A5 AEG en GBBR, G3 GBBR
- Specna Arms: Nieuwe Premium (EDGE) Replica's, pretty much standaard specna arms maar worden standaard uitgerust met een GATE mosfet. Er wordt ook gewerkt aan AK modellen, in zowel een budget lijn (CORE) en hun nieuwe premium line (EDGE)
- ICS: Samenwerking met HERA accessoires en ASG voor een ICS HERA CQR replica gebaseerd op de CXP lijn (split gearbox).
- GHK: Sig553 GBBR, heel cool maar zoals altijd hele dure apparaten want GBBR.
- P*: PTW systeem met de fles in de stock, maar er kan nog steeds gebruik worden gemaakt van normale milspec stocks. Heel elegant systeem.
- SVU GBBR, nieuw merk (Bear paw?).

PS: Ik heb dik gedrukt wat ik zelf tof vond.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn 2 dingen van IWA 2018 waar ik het meest naar uit kijk en die zeker in huis gaan komen en dat is de Kwa (Umarex IWI Licensie) Tavor GBBR en de Ares MSR RT-GT Takedown sniperrifle.

De IWI Tavor:

En de Ares MSR RT-GT Takedown:

Maar eerst mijn Walther PPQ Co2 (Umarex Licentie) morgen in ontvangst nemen als alles mee zit.
 
@Rebelattack

De gbb svu os niet van GHK maar van een nieuw merk, bear paw oid meen ik. Is gebaseerd op de WE dragunov en ondertussen voor rond de 700usd te pre-orderen.

Het P* systeem wat je omschrijft is niet van P* maar van wolverine (tenzij P* ook met zo een systeem komt en ik die gemist heb)

Verder interesseert me de GHK 553 me het meest.
 
Thanks heb het even aangepast, is het dan wss ook WE compatible of zal het weer net zo aangepast zijn dat het niet overal drop in is?

Je hebt de wolverine MTW, maar je hebt ook een PTW systeem van P*, die ook PTW mags gebruikt, kijk maar:

Sig553 is inderdaad heel cool, maar ik moet altijd huilen als ik prijzen ervoor zie, zeker mags.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball
Mooi weg gewerkt hoor die gas tank! Lijkt op de toekomst van airsoft...