(Introductiedag) TAT Tactical Airsoft Training

Maar das op een cqb locatie niet zoin probleem, zijn toch kleine velden.
Zou het op een grotere locatie idd anders aanpakken
dat gebeurde mij dus ook op mijn eerste buitenskirm, bij airsoft no limit, zuid 63 in Landgraaf. Ik stond echt meer in de spawn of wandelde erheen of ervan :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Prima toch.
Goed voor je conditie en als je plezier hebt is het goed toch.
Ik loop liever 5 keer op en naar naar spawn met 5 kills dan 1 keer op en neer terwijl ik 10 kills hebt en ergens aan het campen ben.

Snap ook nooit zo goed als mensen op een cqb locatie bv 15 min op dezelfde plek zitten campen campen dmv een sneaky spot door een klein gat schieten. Zou het zelf oneerlijk vinden om het zelf te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
campen dmv een sneaky spot door een klein gat schieten. Zou het zelf oneerlijk vinden om het zelf te doen.
wil je dat vieze woord niet meer gebruiken in mijn topic:p

Maar dat zijn wel die punten. Cover is belangrijk maar statisch zijn word je bij Tat echt wel afgeleerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Bestaat er ook zoiets als een introductie op technisch gebied? Met andere woorden uitleg krijgen over de replica en de motorische inhoud? Ik vind de informatie in de doos van mijn Specna SA-H03 echt minimaal en online is er van deze specifieke replica ook weinig tot niks te vinden.
 
Gewoon zoeken naar M4's en V2 gb's en hoe je die uit elkaar moet halen. Je moet er wel wat moeite voor doen of kijken of er een aardig forum lid in de buurt is die je wil helpen.
 
Dat zou inderdaad ook nog een goeie zijn. Wat starterscursussen om te techen.
 
Voor een winkel ook win-win aangezien de kans op updaten van iemand dan groter is + als je het inhouse geeft kan diegene fijn na de cursus met zijn gekochte items aan de slag. Oftewel meer omzet ;)
 
Zojuist via facebook vernomen dat module 1 van start gaat op 25 augustus aanstaande er zijn nog plekken beschikbaar, dus voor wie geïnteresseerd is kijk even op de website van Wildmountain.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Zojuist via facebook vernomen dat module 1 van start gaat op 25 augustus aanstaande er zijn nog plekken beschikbaar, dus voor wie geïnteresseerd is kijk even op de website van Wildmountain.

Gezien en baal als een malle dat ik het niet in mijn schema kan opnemen. Linksom gekeken, rechtsom gekeken, krijg hem er niet ingepast dit keer. Te kort dag.
Maar ff contact houden met Willem wanneer de volgende serie start, want uiteindelijk wil ik hem wel compleet gaan doen.
 
Oh zonde. Ja tuurlijk, ben er van overtuigd dat er nog groepen gaan starten, de eerste groep zit op de helft ongeveer. Dus misschien als die groep klaar is?
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Oh zonde. Ja tuurlijk, ben er van overtuigd dat er nog groepen gaan starten, de eerste groep zit op de helft ongeveer. Dus misschien als die groep klaar is?

Komt vanzelf goed. Houdt wel contact met Willem en dan hoor ik wel wanneer er een nieuwe groep gaat starten.