Ik stel me maar eens voor .

ger deguelle

New Member
6 jan 2019
3
3
Trophies
2
Hoi allemaal .

Ik ben ger deguelle ben 51 jaar jong en woon in landgraaf ,gehuwd met Claudia waar ik mantelzorger voor ben ik heb altijd wat gevonden voor airsoft en het team spel .
Ik ben me nu eens goed aan het inlezen en heb ook al dingen aangevraagd dus ik dacht daar hoort ook een forum bij waar je nog meer te lezen hebt .
Dus ik hoop snel met deze hobby aan de slag te kunnen gaan als alles rond is , wil je meer van mij weten vraag me maar .
 
Welkom op het forum en de wondere wereld van het airsoften.
 
Welkom op het forum! Respect voor je mantelzorg, ik kan me voorstellen dat het soms moeilijk is. Lees vooral de beginnershandleiding door die ik heb gemaakt en mocht je vragen hebben dat horen we die graag.
 
Welkom en veel plezier met je nieuwe hobby .
Je bent net een paar maandjes ouder dan ik , 50 plussers zijn in opkomst in het airsoft gebeuren yeaaaaaa
 
Welkom hier op het forum, Ger! In Landgraaf zit Airsoft No Limit (naast voormalig Rohan, daar haalde ik vroeger altijd mijn vuurwerk. Damn wat een tijden waren dat ;) )

Een tof veld, dus mocht je je zaken op orde hebben (NABV binnen etc.) dan zeker daar eens gaan kijken. Tot op het forum!
 
Hoi allemaal .

Ik ben ger deguelle ben 51 jaar jong en woon in landgraaf ,gehuwd met Claudia waar ik mantelzorger voor ben ik heb altijd wat gevonden voor airsoft en het team spel .
Ik ben me nu eens goed aan het inlezen en heb ook al dingen aangevraagd dus ik dacht daar hoort ook een forum bij waar je nog meer te lezen hebt .
Dus ik hoop snel met deze hobby aan de slag te kunnen gaan als alles rond is , wil je meer van mij weten vraag me maar .
Welkom op her forum
 
Bedank allemaal voor het warme welkom ik heb hier alles rond de pas in huis kast klaar en mijn plan is eind volgende maand een m4 te kunnen kopen maar eerst eens veel over overwerken des te beter iets langer sparen dan meteen een kopen wand goed koop is duur koop :)