ICS CXP range upgrade

Heren,

Heel erg bedankt voor alle goede tips en adviezen. Gisteren heb ik alleen gehoord van de opleiding waar ik in september ga starten dat ik er even een laptop voor mag gaan kopen ( en een achte desktop gamer dat ik ben, die heb ik dus niet )

De upgrade zal dus maar even in de ijskast gezet moeten worden om eerst een goede laptop te kopen.
 
Heren,
De upgrade zal dus maar even in de ijskast gezet moeten worden om eerst een goede laptop te kopen.



Eentje met DVD-speler :p

Jammer dat je upgrades niet doorgaan, maar ik denk dat je met het standaard bereik van een ICS niet veel te klagen hebt ;)
 
staat er op die ICS dvd ook waarom ICS zelf ontworpen onderdelen in hun replica's proppen ? is mij nog steeds een groot raadsel waarom ze buiten de markt om met een design van een split gearbox komen en ook nog eens vreemde hopps plaatsen hahaha
sorry voor degene met een ICS :(

en ik heb wel ervaring met ICS

En ik ben ondertussen wel een beetje klaar met het afzeiken van alles wat met ICS te maken heeft.

Elk merk heeft zijn voor en na delen.
De een heeft betere internals de andere betere externals.
Weer een andere is betaalbaar en sommige zijn niet compatible met andere onderdelen.

Als je voor ICS wil gaan en wat onderzoek voor af doet dan weet je dat er wat problemen kunnen komen omtrent het compatible zijn van onderdelen.
Dat is een keuze die je dan maakt ja.

Voordelen worden dan weer niet genoemd.
ICS schijnt zeer goede inner barrels te hebben.
De turbo 3000 motor als in mijn L85 zou met de besten op de markt mee moeten kunnen komen.
Het unieke spring change systeem is iets waar menig eigenaar van andere merken jaloers op is.

Ow en ICS heeft recentelijk deTransforM4 uit gebracht en raad eens............die WEL compatible moet zijn met Tokio Marau.

Ik vind het prima als je mensen probeert te helpen en informatie geeft.
Maar loop niet dingen alleen maar af te zeiken omdat ze een nadeel hebben die jullie niet kunnen verdragen.
 
was meer een grapje van de dvd enzo maar

als ik toch wat mag zeggen over ics en over andere merken
ik kraak niet ICS alleen af,
alle stock replicas zijn zowat identiek aan elkaar hetzelfde geld voor bolt of cyma, dboyz of specna arms , de verschillen zijn minimaal.. en check de prijzen..
vind het alleen jammer dat je dan als ICS gebruiker je hopup bv niet kan vervangen voor een metalen hopup,  l85 ? mp5 ? volgens mij zijn die er niet in metalen versie.
hoelang moeten we nog wachten tot ze met zo een hopup aankomen of moeten we die zelf gaan gieten.
ook de quick spring change wat heb je eraan , split gearbox wat heb je er aan.
en omdat ICS van dezelfde potijzer is gemaakt als cyma of dboys kan je beter een cyma of dboys kopen of zelfs king arms of een rebrand die met king arms gearbox komt en die een degelijke upgrade set geven inclusief barrel en ben je hetzelfde bedrag kwijt als een ICS :)
daarom vind ik ICS bout voor de prijs.
dat is wat ik bedoelde maar kraak jou replica niet af ofzo sorry als het zo overkwam.

owja mijn favoriete merk is LCT en is ook bout van binnen en heb met CEO van bolt gesproken en gezegt dat bolt van binnen ook bout was en hij gaf me gelijk.
staat een uitgebreide review van bolt sopmod op internet met gearbox open en wilde geowon weten waarom hun adverteren met 11,1v lipo kan je zo aansluiten en gaan.. dat is geowon niet waar en daar gaf hij me ook gelijk in.
dus voel je niet al te aangesproken ik vind al gauw iets bout misschien ben ik verwend.
sorry is niet mijn bedoeling om je te kwetsen en onthoud dat als je replica goed schiet dan is hij goed ! en ik kan wel van alles zeggen maar het is jou ervaring die telt voor jou en mijn ervaring die telt voor mij :)
 
even ter correctie de L85/86 is gemaakt van stamped steel en niet van cheap ass cast pot metal :p
 
ja klopt maar volgens mij die in het topic genoemd werd niet in ieder geval doet ICS dat dan wel goed een apart model uitbrengen die bijna niemand anders heeft :)