ICS CXP Peleador (Sport) modellen

Voormalig-Forumlid-161220

Well-Known Member
15 feb 2016
5.221
2.538
Trophies
21
Ik denk dat dit bij vele enigszins onder de radar is gevlogen gezien ICS, wat minder vertegenwoordigd is in Nederland doordat maar weinig winkels het verkopen en zeker de grotere winkels zoals gunfire hebben ze niet in grote aantallen. Echter zag ik dat ICS een sport model heeft uitgebracht van hun CXP modellen. Dit zijn dus de modellen die een split gearbox hebben en de nieuwere ook een mosfet, maar deze sport, of zoals ICS het noemt, de peleador modellen hebben een kunstof body en rail systeem, maar behouden dus wel de split gearbox en mosfet, en zijn daarbij maar 220-240 euro.

Ik denk dat dit hele goede replica's zijn voor beginners die ook interesse tonen in het upgraden van hun replica, vanwege het split design. Voor de rest is het ook gewoon interessant voor mensen die graag een ICS Split willen toevoegen aan hun collectie zonder daar bijna 400 euro voor neer te leggen. Wat vinden jullie van deze nieuwe lijn? Ik weet dat sommige een hekel hebben aan plastic XD.

Hieronder een review:
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Ik had er al wel wat van gezien. Ik ben heel erg blij dat er meer opties komen voor beginners en qua plastic modellen in het algemeen. 200 voor een split gearbox is erg netjes.