Hulp nodig Tm hi capa upgraden

West90

New Member
29 aug 2021
3
1
Trophies
2
Ik zou graag mijn hi capa van ~5 jaar oud wat upgrades geven, maar ken echt maar weinig dus kan wat hulp gebruiken.
Ik gebruik de hi capa enkel voor target shooting, dus sneller schieten, minder blowback of minder gewicht is absoluut niet nodig.
Heb natuurlijk zelf al wat onderzoek gedaan en ik kom voornamelijk uit bij een metal slide (airsoft masterpiece), recoil spring van 120-140 voor bij de nieuwe slide, 6.02 inner barrel van 5 of 6 inch? De 6 inch steekt een beetje uit is dit beter en zijn er nog andere upgrades nodig om dit te doen?
Zijn er nog onderdelen die ik best vervang ineens gezien de leeftijd?
 
Als je een 6 inch barrel in een 5.1 hicapa doet steek hij inderdaad uit. Als je een tracer gebruikt is dat prima want dan valt die barrel een stukje binnen je tracer. Mocht je geen tracer willen gebruiken dan moet je wel echt bij een 5 inch barrel blijven.

Als het goed begrijp gaat het je dus vooral om heel accuraat schieten. Dan is het verstand om vooral te focusen op de barrel, bucking en eventueel hopup. De rest van de onderdelen alleen vervangen als ze kapot gaan. Voor target schieten is een reddot soms handig dus kijk dan eens naar een 90 degree cmore mount en een cmore sight!