Hulp nodig bij Krytac flat hop

Detlev

Member
20 jan 2019
20
0
Trophies
2
Ik ben vandaag bij de shop geweest om een nieuwe bucking en flat hop. Nu zit ik met een paar technische vraagjes aangezien ik er nog niet veel van weet.
Moet de rechte lijn van de bucking afgesneden worden en waarom eigenlijk.
Ten 2de hoe krijg ik dat ding erin aangezien de nubs allebei verschillend zijn ik kan jammer genoeg geen fotos uploaden omdat de bestanden steeds te groot zijn.
 
Ligt eraan welke bucking je hebt. Wanneer het nodig is, komt dat omdat je anders een ongelijk vlak hebt waar je gebruik van maakt om hop aan je bb toe te voegen.
Hop up kamer uit elkaar halen en plaatsen, let er wel op, de standaard krytac hop up arm van de hop up werkt niet met flat hop nubs.
 
Ligt eraan welke bucking je hebt. Wanneer het nodig is, komt dat omdat je anders een ongelijk vlak hebt waar je gebruik van maakt om hop aan je bb toe te voegen.
Hop up kamer uit elkaar halen en plaatsen, let er wel op, de standaard krytac hop up arm van de hop up werkt niet met flat hop nubs.
Ik heb de flat hop verlijmd met de originele hop up arm? Op eerste zicht ziet het er goed uit maar tja weet niet in hoeverre dat wel oké is
 
tbh is de setup van de krytac hopup met hun bucking bijna gelijk aan een flathop en hoogstwaarschijnlijk beter dan je eerste poging in flathoppen.

ik spreek uit ervaring, mijn krytac heb ik gewoon stock hop gezet xD
 
tbh is de setup van de krytac hopup met hun bucking bijna gelijk aan een flathop en hoogstwaarschijnlijk beter dan je eerste poging in flathoppen.

ik spreek uit ervaring, mijn krytac heb ik gewoon stock hop gezet xD

Jup de resultaten van gun gamers lieten zien dat voor het meeste wat wij gebruiken op 1.2 joule de stock bucking van krytac meer dan voldoende is tov een R-hop. Pas op zwaardere gewichten die je straks niet meer mag gebruiken had het werkelijk nut.

TBH ik snap niet dat men welke upgrade dan ook doet zonder het even uit te zoeken, het internet staat vol met info.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
tbh is de setup van de krytac hopup met hun bucking bijna gelijk aan een flathop en hoogstwaarschijnlijk beter dan je eerste poging in flathoppen.

ik spreek uit ervaring, mijn krytac heb ik gewoon stock hop gezet xD
Tbh?
 
tbh is de setup van de krytac hopup met hun bucking bijna gelijk aan een flathop en hoogstwaarschijnlijk beter dan je eerste poging in flathoppen.

ik spreek uit ervaring, mijn krytac heb ik gewoon stock hop gezet xD
Wat heb ik dan precies nodig? Moet wel zeggen met een flathop heb ik wel een plattere rechte trajectie? Nadeel denk ik. De hop staat bijna op minimim. (1)
 
Wat heb ik dan precies nodig? Moet wel zeggen met een flathop heb ik wel een plattere rechte trajectie? Nadeel denk ik. De hop staat bijna op minimim. (1)

tbh = to be honest, "eerlijk gezegd".

Zou kunnen dat je met deze setup een vlakker traject hebt, maar als ie op het einde de lucht in gaat en een giga boogje maakt, dan heb je gewoon teveel hop. Je bb vliegt dan eigenlijk gestaagd de lucht in zodra deze horizontaal afremt terwijl er nog wel een behoorlijk backspin momentum is. Dit remt af en kost je juist wat bereik. Daarnaast betekend het vaak dat je mensen in hun kin gaat raken op lange afstanden als je op centrum weggaat.

Als je de hop praktisch uit hebt staan en nog steeds teveel hopt hebt in deze setup (heb ik nu ook na energie verlaging DMR), kan je een aantal dingen doen.

* Zachter rubber gebruiken (andere bucking dus) Zo zacht mogelijk betekend meer verstellingsbereik.
* De nub dunner maken. Zo maak geef je de hopup arm per click over de hele linie minder invloed. Dit is vooral voor als je met zowel 0.20, 0.25 en 0.30 zou spelen afhankelijk van het veld. Kans bestaat wel dat je te ver gaat en zwaar niet meer kan hoppen straks.
* Hop-up arm gebruiken met een ruimer / fijnmazigere afstelling. Veelal moet je bij het plaatsen van de hop dan als deze uit staat de bucking helemaal glad met de raampje in de loop maken. Afsnijden is mogelijk, maar zeer moeilijk goed te doen. Veelal bucking omdraaien en met schuurpapier (1000 of fijner) langzaam afschuren, terugplaatsen en markeren en herhalen tot het exact past. Schuur je te ver / niet egaal, dan kan je de bucking beter weg doen en opnieuw proberen.