Hulp gezocht gate titan

Jory B

Member
7 jun 2018
5
4
Trophies
4
goedenavond mede airsofters,

Ik ben van plan om een gate titan set in mijn VFC SCAR-H in te bouwen alleen durf ik dat zelf niet aan. Nu was ik benieuwd of er iemand mij (tegen vergoeding waar we wel uit komen ) zou willen helpen met het installeren van de set. Ik hoop dat iemand me wil helpen alvast bedankt!

Greets jory
 
Ik denk dat winkels waar je deze kan kopen je hier bij kunnen helpen.
 
De titan inbouwen alleen zal waarschijnlijk niet eens zo heel lastig zijn.

Maar als je het dan gelijk goed wilt doen moet je ook je shimming en AOE controleren en waar nodig aanpassen/verbeteren.

Tevens als de boel toch open ligt wil je eigenlijk ook je airseal optimaliseren.

Het hoeft natuurlijk allemaal niet en je kan ook gewoon de titan erin leggen en klaar, maar persoonlijk zou ik juist eerst de rest doen aangezien dat de replica echt beter maakt waar de titan je “alleen” maar wat opties geeft mbt instelling hoe je je replica zover krijgt dat hij daardwerkelijk z’n proces start.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel :)

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
heb zelf ook een gate titan in me replica zitten, perfect ding ik heb het laten doen bij com-bat in geldermalsen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
(tegen vergoeding waar we wel uit komen )

Zwart/wit gezien is dit betaalde arbeid en is het alleen voorbehouden aan hen die een erkenning voor hebben. (Maar zolang niemand er over praat.....)

Ik heb er geen ervaring mee maar kijk evt om zoals aangegeven hem gelijk volledig onder handen te nemen. Als je toch bezig bent.