Hulp bij eerste replica kiezen gevraagd

Gio

New Member
31 jul 2022
2
2
Trophies
2
Hi allen,

Even kort voorstellen
Ik ben Giovanni, 30 jaar en ga beginnen met airsoften. Ik ben het type dat uren en uren (internet)onderzoek kan steken in het vinden van de juiste start replica.

En nu?
Ben erachter gekomen dat een verstandige starter, begint met een m4 model ivm de grote hoeveelheid onderdelen etc. Uiteraard een AEG, waarschijnlijk met een LiPo batterij voor betere prestaties. Daarnaast wil ik niet meteen 2.000 euro's over de balie smijten bij Umbrella Armory, maar denk ik meer aan 250,-. Ben laatst naar Shogun gegaan om het een en ander in m'n handen te houden en de bouwkwaliteit te bekijken.

Gegadigden
Ik zal hoofdzakelijk CQB/CQC spelen, maar ook wel eens naar een outdoor event gaan. Zelf kwam ik op de volgende modellen:

• G&G CM16 RAIDER 2.0
• G&G Fire Hawk
• Ares Amoeba am-008 m4
• Novritsch SSR4
• Een (pre-upgraded) 2de hands

Wat ik vooral belangrijk vind, is dat het wapen accuraat is. Ik ben niet zo trigger happy, dat het apparaat 25+ balletjes per seconde door de loop hoeft uit te spugen.

Hebben jullie tips en aanraders waar je mij mee op weg kunt helpen?

Bij voorbaat dank!
 
Ik kan merken dat je in ieder geval aan het zoeken bent en dat je een budget hebt vastgesteld. Dat maakt het voorstellen van replica's wat makkelijker.

De replica's die je hier noemt heb ik nooit gehad, dus ik durf daar niets over te zeggen. Ik denk dat je daar mogelijk zelf al meer onderzoek over hebt gedaan als ik.

Een aanvulling van een replica die ik echter wel heb is de UTR45 van DE Airsoft.
Deze zit ruim binnen je budget, maar moet wel je ding zijn.
Ikzelf vind die een opvallend prettig replica voor de lage aanschaf kosten. Het enigste wat ik aan de replica heb verandert is dat ik zelf de hop-up bucking en nub heb verandert, omdat ik deze standaard niet heel sterk vond. Met deze simple aanpassing heb ik de range en precisie van het apparaat flink verbetert voor ongeveer €20,- extra. Opzich kun je zien hoe de replica stock schiet als je zoekt op Youtube.

Ik weet verder DE Airsoft ook M4 replica's heeft, maar die heb ik niet gehad. Ik verwacht ongeveer deze prestaties in deze prijsrange.

Succes met zoeken!
 
Hey. Zelf ben ik ook begonnen met een G&G combat machine. Erg lichte replica.
Compact en gewoon een goed ding.
Alleen andere hop up en bucking erin en Gaan!!

Let wel op dat je midcap mags bijkoopt. Highcaps zijn net sambaballen of rammelaars!!
 
Een aanvulling van een replica die ik echter wel heb is de UTR45 van DE Airsoft.
Deze zit ruim binnen je budget, maar moet wel je ding zijn.
Ikzelf vind die een opvallend prettig replica voor de lage aanschaf kosten. Het enigste wat ik aan de replica heb verandert is dat ik zelf de hop-up bucking en nub heb verandert, omdat ik deze standaard niet heel sterk vond. Met deze simple aanpassing heb ik de range en precisie van het apparaat flink verbetert voor ongeveer €20,- extra. Opzich kun je zien hoe de replica stock schiet als je zoekt op Youtube.

Ik weet verder DE Airsoft ook M4 replica's heeft, maar die heb ik niet gehad. Ik verwacht ongeveer deze prestaties in deze prijsrange.

Succes met zoeken!

Ik sluit me aan bij kroeskoppie, ik Heb zelf een m906E waar ik zeer tevreden Mee Ben
Double eagle airsoft heeft In het verleden heel crappy budget replicas uitgebracht, die reputatie achtervolgd ze hier en Daar helaas

Echter zijn ze poosje terug reimaged als DE airsoft en hebben ze de Falconfire control systems uitgebracht, dit zijn zoals kroeskoppie noemt betaalbaar en pretty damn good voor de prijs.
Maar let er dus wel op als je andere replicas producten van DE airsoft koopt, omdat er nog wat crappy modellen van een vergaand tijdperk ronddwalen

De Falconfire modellen beginnen vaak met m9xxxxx waarin de mijne een m906e is en de 45utr die kroeskoppie noemt ook wel bekend is als de m917
Omdat het een control system is zijn ze tevens lipo ready
 
Laatst bewerkt:
Een specna arms of een cyma platinum m4 zou mijn voorkeur zijn