HPA DMR Build

Trophies
1
Ik ben van plan om een DRM build te gaan doen met HPA heeft iemand goede tips voor onderdelen die een must zijn? Ik wil het graag gaan bouwen in een m4 ivm kosten voor nieuwe magazijnen. Ik hoor graag tips! Gehele builds of voorbeelden zijn ook goed!!
 
Onderdelen die een must zijn bij een dmr.. een goede hopup, goede barrel en een goed aangebrachte r hop of flat hop.
Wat je verdere eisen zijn ligt natuurlijk aan jezelf.

Voor een dmr maakt het niet per se veel uit welke engine je er in stopt. Een mancraft kan bijvoorbeeld een goede en betaalbare optie zijn.

Mocht je toch ook de optie willen om full auto te spelen (mocht je toch terug willen switchen naar assault oid) kan ik de wolverine inferno gen 2's aanbevelen en de polarstar f2/ Fusion engines. Deze zijn wel beduidend duurder, maar hebben ook meer mogelijkheden qua instellingen.
 
Onderdelen die een must zijn bij een dmr.. een goede hopup, goede barrel en een goed aangebrachte r hop of flat hop.
Wat je verdere eisen zijn ligt natuurlijk aan jezelf.

Voor een dmr maakt het niet per se veel uit welke engine je er in stopt. Een mancraft kan bijvoorbeeld een goede en betaalbare optie zijn.

Mocht je toch ook de optie willen om full auto te spelen (mocht je toch terug willen switchen naar assault oid) kan ik de wolverine inferno gen 2's aanbevelen en de polarstar f2/ Fusion engines. Deze zijn wel beduidend duurder, maar hebben ook meer mogelijkheden qua instellingen.

Ahh oke dankjewel!

Ik hoorde ook beel goede dingen over de wolverine line-up alleen zijn die overal helaas uitverkocht. Weet je misschien ook nog een goede website waar ik eventueel de onderdelen kan vinden? Ik kijk nu meestal op shogun, bunker 501 en krale.
 
Ik weet niet of er specifiek goede shops zijn qua hpa, maar het gene dat ik haal komt vaak van powair6, com-bat of unit13.
Verder heb ik regelmatig van gunfire.com en taiwangun.com besteld, echter geen hpa benodigdheden.

Sommige onderdelen heb ik ook wel eens bij andere shops besteld. Voor tippmann spullen kan je bij dutchstockhouse goed terecht bijvoorbeeld (niet aan beginnen als dmr).
Barrels etc kan je in principe overal wel bestellen, als je een specifiek model op het oog hebt.
 
Laatst bewerkt:
Die MTW heeft wel een prima prijs kwaliteit verhouding, kun je zelf qua prijs eigenlijk niet tegenop met zelf inbouwen. Als je toch graag een .308 platform oid wilt kun je ook naar de A&K SR25 kijken. De mags daarvoor zijn niet zo duur. Heb ze een tijd geleden voor 7,5 euro per stuk gekocht op taiwangun of gunfire.
 
Is zeker waar! Zelf bouwen geeft meer diversiteit, maar qua prijs/kwaliteit is het lastig op te nemen tegen de mtw
 
Super bedankt iedereen voor de reacties! Ik denk toch dat ik ga kijken voor een wolverine mtw
Als je hem toevallig wilt proberen, ik weet dat medewerkers van com-bat verschillende versies hebben.
Misschien berichtje sturen op de klantenservice kan je ze vast uit proberen als je daar in de buurt woont
 
Terug
Bovenaan