hoe zien jullie eruit?

Ik heb zelf ook een bitje maar ik vraag me toch af of dat genoeg is mocht ik daar geraakt worden. Bovendien is het alleen de bovenkant van mijn gebit. Het bitje wat ik draag is van hard materiaal en moest ik voorheen 's nachts dragen ivm mijn beugel en is dus speciaal gemaakt voor mijn gebit (dus ideaal).

Ik denk dat je daar redelijk vanuit van gaan. Ik heb zelf een bivakmuts de kans gegeven maar ik krijg het meteen al veel te warm.
Het gebitje wat ik draag (https://www.qtacairsoft.com/protective-equipment/mouthguard/14497-sisu-mond-bescherming-16-aero) wordt ook in andere sporten gebruikt zoals rugby, honkbal etc. Je kan hem vrij eenvoudig, door in heet water te leggen, laten uitzetten en daarna rond je gebit vormen en hard laten worden zodat hij op maat is. Het beschermt je bovenkant inderdaad. Zolang je jezelf aanleert om met mond dicht te spelen en zo'n gebitje draagt moet het naar mijn mening gek lopen wil je een stuk tand kwijtraken (vooral in outdoor).

Ik had iemand gezien op het veld die op zijn kaak werd geraakt omdat z'n mesh-mask op dat moment zijn platecarrier raakte en daardoor omhoog was geduwd. Helemaal 100% kan misschien alleen met een full masker, en dan nog is er altijd risico.

Ik draag in de winter wel een balaklava, is lekker warm en als extra bescherming.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
20190113_020409.jpg
20181102_163807.jpg
Ik draag vooral Russish spul. Ik beeld nog niet een bepaalde tak van de Russische strijdkrachten uit maar dat zal ik uiteindelijk wel doen denk ik. Nu lijk ik meer op de Donbas rebel
20190113_021619.jpg
20190113_021657.jpg
 
Holy fucking shit! 130 sets! Heb je nog een los huis voor al je kleding? ;)

Bijna mijn US Marines impressie af ^_^

Helmhoes ligt inmiddels op zolder. Moet ik nog netjes om de helm trekken. Wacht nog even op de bunnie ears zodat de goggle er op kan. En dan nog wat laatste accesoires zoals radio en handset er op maken.
 

Bijlagen

  • marines.jpg
    marines.jpg
    626,4 KB · Weergaven: 667
Mijn loadout is van invadergear, predator combat broek en shirt in multi-cam, Warrior assault system Plate carrier en battle belt en Magnum stealth force 8.0 combat boots.
yk4QPpk.jpg


mRGVdI7.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Goovscoov
Mijn oude loadout, dit was een Russische FSKN (Anti-drugs eenheid) geïnspireerde loadout.
oPw2H8M.jpg


Heb deze toen verkocht en ben toen overgestapt naar het volgende. De VFC MK18 is uitgewisseld voor een VFC HK416D. Die weer vervangen wordt voor een GBBR, een Tokyo Marui M4 MWS (twijfel nog tussen de CQBR of normale M4A1)

Ook gebruik ik de plate-carrier niet meer, heb nu een kleine chestrig (Warrior Assault Systems Pathfinder)

YbR2YNy.jpg
 
Holy fucking shit! 130 sets! Heb je nog een los huis voor al je kleding? ;)

Bijna mijn US Marines impressie af ^_^

Helmhoes ligt inmiddels op zolder. Moet ik nog netjes om de helm trekken. Wacht nog even op de bunnie ears zodat de goggle er op kan. En dan nog wat laatste accesoires zoals radio en handset er op maken.

Gelukkig heb ik mooi de ruimte in huis :) Ben begonnen om 1 complete kamer om te bouwen tot display/opslag ruimte.
Dit zijn enkel de kledingstukken nog maar, heb nog een hele dikke stapel helmen, vesten, vizieren, militaire nummerborden,uitrusting( webbing etc ) kisten, en een aantal real steel knallerts.

vanMIzV.jpg


Ennnn back on topic :D
 
Ik ben begonnen met een moderne MultiCam-loadout

OJNgrAQ.jpg

(fotograaf: The WarPhotographer)


...Maar heb altijd al een voorliefde gehad voor de 2e Wereldoorlog en met name de 101st Airborne Division (later ook bekend door o.a. de Miniserie Band of Brothers), en dus loop ik tegenwoordig vaak zo over het veld:

bUvaxtH.jpg


sn6rNZM.jpg


zkqpzTh.jpg


(fotograaf: @NielsB)
 
WhatsApp Image 2018-10-04 at 12.08.39.jpeg
credits naar één van de GhostWarriors voor de foto
 
Begonnen in KL kleding
b2q7f4grqm.jpg


overgestapt op marpat woodland (digital)
j99rrixuxup.jpg


En inmiddels ziet het er ongeveer zo uit! Altijd nog in progress, maar al duidelijk verbeteringen (in mijn optiek:D)

yjkdgxr1kxy.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy, Jan en M14shooter