hoe berg jij je replica's op

off topic, maar ik moet toch echt vragen:
Waarom 3x een (naar het oog lijkend) zelfde scorpion?

eerste replica die mijn vrouw zelf kocht was de scorpion met de houtlook kolf,is een springer puur voor deco.
toen kreeg ze van mij de eerste van de 2 electrieke scorpions.
die liet ze bij de aller eerste skirm op t beton stuk stuiteren en toen kocht ze zelf electrieke 2.
die eerste electrieke is ondertussen weer speelbaar gemaakt dus ja,...

tenor-gif.2263


dat dus. :D
 
Heb een ladekast getekend en gemaakt waar ik alles in bewaar. In het rechter deurtje zit een slotje en vanuit die ruimte zitten er pinnen die in de lades steken zodat die alleen open kunnen als je een sleutel hebt. De lades heb ik ingelegd met foam en uitgesneden.
Foto's zijn wat ouders, inmiddels liggen er al meer replica's in en moet ik nodig weer aan het snijden ;)

Het idee:
uBapTsk.png


De uitwerking:
4g7RzRt.jpg


4P6sMkO.jpg


KMv1zLI.jpg


Hele kastje toen hij net stond. Handgrepen moesten er toen nog op.
yGsLKDh.jpg

Zeker een van de mooiste wat ik ooit gezien heb.
Door dit toch maar het idee gekregen om zelf ook eens wat te gaan proberen sketch is al klaar nu wachten tot het mooie weer en dan maar eens beginnen :D
Bedoeling is om al mijn gear/ replica, kleding in een kast op te kunnen slaan.
AirsoftKast.png
 
Zeker een van de mooiste wat ik ooit gezien heb.
Door dit toch maar het idee gekregen om zelf ook eens wat te gaan proberen sketch is al klaar nu wachten tot het mooie weer en dan maar eens beginnen :D
Bedoeling is om al mijn gear/ replica, kleding in een kast op te kunnen slaan.
Bekijk bijlage 2270

Thanks! Jouwe ziet er ook goed uit.
Laat je de onderste vakken leeg of maak je daar lades in? Zou het persoonlijk wel doen omdat je anders nooit achterin die schappen komt zonder op je knieën te moeten.
Deurtjes voor de bovenste is evt. ook handig om stof tegen te gaan.

Denk ook op tijd over op welke manier je de replica lades op slot wilt gaan doen. Ik begon daar pas over na te denken toen het kastje al stond en dat had ik voor het mooie beter eerder kunnen doen.
Ik gebruik nu een simpel brievenbusslot. Simpel, goedkoop en doeltreffend. Vaak kun je ze ook zo bestellen dat 1 sleutel op meerdere (dezelfde) sloten past.
 
Thanks! Jouwe ziet er ook goed uit.
Laat je de onderste vakken leeg of maak je daar lades in? Zou het persoonlijk wel doen omdat je anders nooit achterin die schappen komt zonder op je knieën te moeten.
Deurtjes voor de bovenste is evt. ook handig om stof tegen te gaan.

Denk ook op tijd over op welke manier je de replica lades op slot wilt gaan doen. Ik begon daar pas over na te denken toen het kastje al stond en dat had ik voor het mooie beter eerder kunnen doen.
Ik gebruik nu een simpel brievenbusslot. Simpel, goedkoop en doeltreffend. Vaak kun je ze ook zo bestellen dat 1 sleutel op meerdere (dezelfde) sloten past.
Dankjewel :D

De onderste vakken wil ik gaan gebruiken voor kleding/schoenen passen gemakkelijk dan drie verschillende set's kleding in en eronder de schoenen dan. De lades was ik ook gewoon aan het denken een brievenbusslot te gebruiken zoals je al zegt is simpel maar effectief. Dan het bovenste gedeelte kom nog een peq bord op te hangen wederom voor replica's op te hangen die meeste gebruikt worden en de plank is dan weer voor BB's / gas en alle andere benodigdheden. Bovenste gedeelte word dan ook nog afgesloten met deuren.
 
Terug
Bovenaan