Hi-Capa gaat full auto/ geen trigger response..

Solotov

Well-Known Member
13 nov 2018
118
89
Trophies
7
Nou ik ga maar even jullie hulp inschakelen voor mijn probleem. Ik kom er zelf niet uit.

Ik heb de Hi Capa helemaal uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet. Echter heb ik sindsdien problemen met de trekker en/of een full auto probleem. Doordat hij opeens full auto ging blazen had ik al snel de plastic slede verdoemd, maar ik had al een andere AM achter de hand voor de upgrade parts. Nu zit het probleem hem echter niet in de upper.

Wanneer ik de sear spring goed er op zet;

TVUvZymk.jpeg

Dan heb ik een goede feedback op de trekker en ook kan ik de hamer spannen en werkt alles prima. Echter zit dan de slede er nog niet op. Wanneer ik de slede er wel op heb kan ik de hamer niet meer spannen...
Wat gaat er fout?


 
Het enige waar ik ervaring mee heb is dat die searspring echt een kutding is om goed terug te zetten als je het niet gewend bent.

Zou het daar nog even zoeken.
 
Alles is ingevet inderdaad.

Ik had meer het idee dat het in de disconector zit maar ik kon daar geen slijtage terugvinden. Ook niet in de lijn der verwachtingen want er zijn nog maar 5 á 6 volle magazijnen mee geschoten.
 
Kan je de slede er eens afhalen, en dan zit er boven de pistolgrip links en rechts een nokje. Gaat het rechter nokje vanzelf weer naar boven als je deze indrukt? Of blijft deze naar beneden? Probeer eens meerdere keren in te drukken en dan rustig los laten.

Mijn vermoeden is dat die blijft plakken door het opnieuw invetten.