Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Was me eerder ook al aangeboden, misschien dat ik er uiteindelijk nog wel interesse in heb, maar ondertussen heb ik een MC platecarrier voor mijn tweede loadout welke kaal is en waar ik dus gewoon volledig kan wisselen tussen M4 en Mp7 pouches. Vraag me nog steeds af hoe goed geprinte inserts werken tov de standaard inserts. Met 3D printen leg je constant laagjes kunststof op elkaar, je connectie tussen laagjes is hier puur een aan elkaar gesmolten oppervlak, je hebt geen ketens die verbonden zijn tussen deze lagen liggen oftewel ik verwacht dat je iets van flexibiliteit verliest in je prints tov spuitgieten, dan zou je dus eerder een frictie fit willen dan de hoe standaard inserts werken.

Normale FDM prints van PLA zijn inderdaad suboptimaal. Echter kan je PLA wel "nabakken", waardoor de ketens de laagjes gaan overbruggen en je meer kristalvorming krijgt. Daarna smelt het ook niet meer bij lage temperaturen (anders is 55C meestal waar het zacht wordt), maar je krijgt wel krimping van je print, moet je dus rekening mee houden.

PETG, aangepaste PET-fles voor in dit geval printtoepassingen is best sterk en enigsinds flexibel. Heeft wel degelijk heel andere eigenschappen dan Kydex heeft echter... Kydex is toch echt steviger, maar heeft een veel grotere buiging nodig voor dezelfde "flex". In andere woorden, PETG moet je rondom printen en zal de dikte van de mag minus 2mm moeten zijn, waarbij je bij Kydex met een "geldclip" die 1 a 2 CM indeukt grip krijgt. En deze kan je dan dus ook veel makkelijker in je pouch duwen en zich laten vastklemmen.

Dat is dan ook niet wat ik voorstel. Ik zou een PETG shell voorstellen, die strak in de pouch te drukken is en daar door een stikrand en verdikking niet makkelijk meer uit kan. Daarbinnen, een flexibel materiaal, gelijkend aan waar 80% van de telefooncases van gemaakt zijn. Bouncy plastic wat je gemakkelijk weg kan buigen met voldoende grip dat voor frictie zorgt. Daarvan maak je een insert voor de harde PETG huls, die zich verankerd in die huls en exact om je magazijn past. Als je em 1cm om je mag heen laat passen trek je em zo los, terwijl als je een volledige lengte omsluiting zou maken, je waarschijnlijk 5KG of meer moet gaan trekken en in exact de juiste richting.

Maar goed, tot zo ver het inmiddels off-topic onderwerp van pouch inserts. Een andere vest-cover is natuurlijk inderdaad een betere oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk in te beelden wat je exact wilt te doen, heb wel enigszins een idee, maar niet 100%. Als je er ooit mee aan de slag gaat wil ik wel eens zien wat je bedoelt.
 
Moeilijk in te beelden wat je exact wilt te doen, heb wel enigszins een idee, maar niet 100%. Als je er ooit mee aan de slag gaat wil ik wel eens zien wat je bedoelt.

gjhQHvi.png
 
De nieuwe Acetech Lighter S (dus die wat begint met 14mm draad met 11mm adapter, niet andersom).

een paar links gevonden op amazon.de en amazon.uk maar zij leveren niet aan BE of NL.

Blijkbaar zou https://acetech.shop/ in NL zitten maar hun site vind ik maar heel sketchy en de about page bevat alleen maar mock data.
 
Heel bijzondere site inderdaad. Zou persoonlijk hier in ieder geval niets bestellen. Als je de standaard gegevens nieteens hebt ingevuld..
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Weet iemand misschien welke aansluiting ik kan kopen zodat ik mijn HPA tanks kan vullen bij duikwinkels? Ik ben bij een duikwinkel geweest echter kunnen ze daar mijn flessen niet vullen, alleen die grote duikflessen (bv 10 liter). Ik wil namelijk geen hele grote tank (plus scuba fill station) in huis hebben, aangezien ik mijn fles bij sommige organisaties gratis kan vullen.
 
Volgens mij heeft gladiator in Almere deze adaptors die je op je duikfles kan monteren om dan je kleine fles te vullen.

Mvg Roy
 
Wie weet waar ik onderstaande grenade pouches kan vinden, liefst in de EU :) Mag ook een soort gelijke pouch zijn.
14m6kad.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een M14 AEG met een houten lichaam/kolf. Tot zo ver is het verrassend moeilijk geweest om er eentje te vinden: zelfs de duurdere Tokyo Marui M14 modellen gebruiken blijkbaar plastic/imitatie hout. Ik heb alleen deze custom versie gevonden op airsoftguns.cz, maar die is helaas out of stock zoals de meeste custom replica's.
http://www.airsoftguns.cz/m14-drevo-kov-cyma-cm-032c
1280x1280_ch_m14_cm032c_1.jpg

Ziet er erg mooi uit, maar ja. Out of stock. Ik heb gezocht op taiwangun, gunfire, airsoft entrepot, airsoftshop.be, airsoftpro.cz en nog wat kleinere winkels. Ik heb een paar houten M14 replica's gevonden op evike, maar ik zoek het liefst naar een winkel binnen europa vanwege invoerbelasting + bezorgkosten... Iemand enig idee? Ik vind het überhaupt vreemd dat er zo weinig M14 AEG's zijn met echt hout. AK style replica's met houten onderdelen zijn er vrij veel van.
 
Goedemiddag alle!
Ik heb een Ares Amoeba Am-014 destijds gekocht in Duitsland (single fire only). Nu zou ik deze willen upgraden/veranderen zodat ik full auto en single fire kan instellen. Replica nagekeken en de selector plate dient vervangen/veranderd te worden. Heeft iemand een idee wie er zoiets verkoopt voor de Ares Amoeba Am-014 ?
 
Grote kans dat dit anders werkt gezien de AM-014 een EFCS heeft welke waarschijnlijk geprogrammeerd is naar semi-semi, of deze überhaupt om kan worden gezet is ook maar de vraag gezien dit officieel dan ook weer niet mag. Zie de EFCS's van andere merken met een speciale uitvoering/software voor Duitsland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Recros
Bedankt voor het snelle antwoord! Dan hou ik `m op single shot met een veer zodat die uitkomt op 1.1 joule, dan maar de triggerfinger trainen :)
 
Krytac Defiance Pistol grip

Evike stuurt em niet naar Belgie, en de officiele europese reseller van krytac vraag 40 euro voor een gebruikt exemplaar dat tussen hun wisselstukken ligt.
 
Ik ben op zoek naar een M14 AEG met een houten lichaam/kolf. Tot zo ver is het verrassend moeilijk geweest om er eentje te vinden: zelfs de duurdere Tokyo Marui M14 modellen gebruiken blijkbaar plastic/imitatie hout. Ik heb alleen deze custom versie gevonden op airsoftguns.cz, maar die is helaas out of stock zoals de meeste custom replica's.
http://www.airsoftguns.cz/m14-drevo-kov-cyma-cm-032c
1280x1280_ch_m14_cm032c_1.jpg

Ziet er erg mooi uit, maar ja. Out of stock. Ik heb gezocht op taiwangun, gunfire, airsoft entrepot, airsoftshop.be, airsoftpro.cz en nog wat kleinere winkels. Ik heb een paar houten M14 replica's gevonden op evike, maar ik zoek het liefst naar een winkel binnen europa vanwege invoerbelasting + bezorgkosten... Iemand enig idee? Ik vind het überhaupt vreemd dat er zo weinig M14 AEG's zijn met echt hout. AK style replica's met houten onderdelen zijn er vrij veel van.

Kotte-Zeller in Duitsland heeft ze nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: HLQ