Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Ik ben een beginnende airsofter en heb al een lijstje gemaakt van de replica's en uitrusting die ik graag zou gaan gebruiken.
Heel veel artikelen gelezen, youtube videootjes gezien e.d. en het één en andere uitgezocht.

Dus ben op zoek naar een H&K UMP, vond het altijd al een erg mooi wapen. Na wat rondkijken blijkt de Umarex H&K UMP .45 Elite Gen 2 Electric Blowback EBB AEG de mooiste/beste - deze lijkt alleen in de USA te worden verkocht?!

Iemand enig idee of deze ergens in Europa te krijgen of bestellen is? En qua import: ik las dat een AA per land andere specificaties kan hebben wegens afwijkende regelgeving per land, is de replica altijd aanpasbaar naar de NL regels als dat zo is?
 
Ik ben een beginnende airsofter en heb al een lijstje gemaakt van de wapens en uitrusting die ik graag zou gaan gebruiken.
Heel veel artikelen gelezen, youtube videootjes gezien e.d. en het één en andere uitgezocht.

Dus ben op zoek naar een H&K UMP, vond het altijd al een erg mooi wapen. Na wat rondkijken blijkt de Umarex H&K UMP .45 Elite Gen 2 Electric Blowback EBB AEG de mooiste/beste - deze lijkt alleen in de USA te worden verkocht?!

Iemand enig idee of deze ergens in Europa te krijgen of bestellen is? En qua import: ik las dat een AA per land andere specificaties kan hebben wegens afwijkende regelgeving per land, is de replica altijd aanpasbaar naar de NL regels als dat zo is?

https://www.patrolbase.co.uk/h-and-k-ump-blowback-aeg in de UK (binnen EU nog, dus geen invoerkosten)

Verder is de officiële maker Ares en niet Umarex. Umarex is de distributeur en heeft volgens mij ook de licenties voor de officiële markings. Echter is dus de ares ump afgezien van de markings, exact dezelfde!

Verder, zover ik weet zijn alleen replica's uit Duitsland daadwerkelijk niet aanpasbaar anders. Dit omdat ze daar alleen mechanisch single mogen schieten. Is om te bouwen, maar stuk meer werk en replica afhankelijk. Daarnaast praten we binnen Airsoft niet over w@pens, maar over replica's, Airsoft apparaten of AAs om verwarring en gedoe te voorkomen.

Daarna nog persoonlijke sidenote: ik heb van Umarex/Ares de G36c met EBB gehad. Is volgens mij zelfde gearbox en ik heb het EBB meteen eruit gehaald. Het is, in iedergeval bij de G36c, een plaatje in je gearbox die de hendel naar achter trekt. Geen kick zoals gas, C02 of hpa, maar puur geluidje en bewegend deel. Zet veel onnodige stress op de gearbox en maakt meer kapot dan je lief is. Kijk je dus niet blind op EBB, behalve als je echt geld wilt investeren in een Tokyo Marui met EBB.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thanos
https://www.patrolbase.co.uk/h-and-k-ump-blowback-aeg in de UK (binnen EU nog, dus geen invoerkosten)

Verder, zover ik weet zijn alleen replica's uit Duitsland daadwerkelijk niet aanpasbaar anders. Dit omdat ze daar alleen mechanisch single mogen schieten. Is om te bouwen, maar stuk meer werk en replica afhankelijk. Daarnaast praten we binnen Airsoft niet over w@pens, maar over replica's, Airsoft apparaten of AAs om verwarring en gedoe te voorkomen.

Daarna nog persoonlijke sidenote: ik heb van Umarex/Ares de G36c met EBB gehad. Is volgens mij zelfde gearbox en ik heb het EBB meteen eruit gehaald. Het is, in ieder geval bij de G36c, een plaatje in je gearbox die de hendel naar achter trekt. Geen kick zoals gas, C02 of hpa, maar puur geluidje en bewegend deel. Zet veel onnodige stress op de gearbox en maakt meer kapot dan je lief is. Kijk je dus niet blind op EBB, behalve als je echt geld wilt investeren in een Tokyo Marui met EBB.
Dank voor de snelle reactie! Eg handig te weten over die Duitse versies!

Helaas uitverkocht, me wel direct aangemeld voor een update als-ie weer beschikbaar is.
Ik vraag me alleen af of het inderdaad precies dezelfde AA is als in de Gen2 van de recensies. Er lijken minimaal 8 versies te bestaan. Het is soms wel verwarrend aangezien er geen officiële unieke naam of code voor elke replica lijkt te zijn en ze natuurlijk als twee druppels water op elkaar lijken. Als ik kijk naar https://www.evike.com/products/44429/ is deze Amerikaanse versie aanzienlijk zwaarder en heeft bijvoorbeeld een langere Inner Barrel dan die bij patrolbase (als de opgegeven specificaties juist zijn).
 
Dank voor de snelle reactie! Eg handig te weten over die Duitse versies!

Helaas uitverkocht, me wel direct aangemeld voor een update als-ie weer beschikbaar is.
Ik vraag me alleen af of het inderdaad precies dezelfde AA is als in de Gen2 van de recensies. Er lijken minimaal 8 versies te bestaan. Het is soms wel verwarrend aangezien er geen officiële unieke naam of code voor elke replica lijkt te zijn en ze natuurlijk als twee druppels water op elkaar lijken. Als ik kijk naar https://www.evike.com/products/44429/ is deze Amerikaanse versie aanzienlijk zwaarder en heeft bijvoorbeeld een langere Inner Barrel dan die bij patrolbase (als de opgegeven specificaties juist zijn).

Ik heb nog even gekeken voor je en vraag me bijna af of ze überhaupt nog wel worden geproduceerd. Zie ze overal out of stock, behalve op Evike. Verder komt dit probleem qua verschullende versies en types regelmatig voor binnen Airsoft. Is altijd beetje extra puzzelwerk. Als laatste wil ik je even wijzen op de extra kosten die je zult maken als je het op Evike besteld: verzendkosten, doaune kosten en omzetbelasting. Ik plaats hier even linkje naar ander forum, waar ze het heel duidelijk uitleggen http://www.airsoftdb.nl/2014/02/02/airsoft-producten-importeren-de-spelregels/
 
  • Leuk
Waarderingen: Thanos
Wie o wie kan mij helpen.

Ik ben op zoek naar rubbers voor mijn vulnippels van mijn TM magazijnen.

Nu heb ik voorheen wel eens aansteker rubbers gebruikt, maar kan de passende niet meer vinden.

Had laatst ook 6 rubber (3 verschillende maten) voor €15. Maar dan kan ik er maar 2 gebruiken. Of te wel. €7,50 per rubber.

Heeft iemand een alternatief voor een leuke prijs?
 
Wie o wie kan mij helpen.

Ik ben op zoek naar rubbers voor mijn vulnippels van mijn TM magazijnen.

Nu heb ik voorheen wel eens aansteker rubbers gebruikt, maar kan de passende niet meer vinden.

Had laatst ook 6 rubber (3 verschillende maten) voor €15. Maar dan kan ik er maar 2 gebruiken. Of te wel. €7,50 per rubber.

Heeft iemand een alternatief voor een leuke prijs?
Ik gebruik zelf deze voor mijn TM M9 magazijnen. http://www.khmountain.com/airsoft/product_info.php?products_id=1911
 
Ik weet zeker ze ooit ergens te hebben gezien, maar kan ze nu nergens meer vinden: kledinghangers voor platecarriers, mijn huidige hangers breken al als ze in de buurt komen van mn pc :oops:
 
Weet iemand of er inserts zijn voor M4 pouches zodat je er SMG mags van bijvoorbeeld een Mp5 of Mp7 in kan stoppen zonder dat deze rond slingeren wanneer je deze zonder in de pouches zou stoppen? Ik heb een vest met een vaste rij M4 pouches en heb niet zo'n zin om nu meteen een extra vest te kopen en pouches voor me Mp5 en toekomstige Mp7.
 
Weet iemand of er inserts zijn voor M4 pouches zodat je er SMG mags van bijvoorbeeld een Mp5 of Mp7 in kan stoppen zonder dat deze rond slingeren wanneer je deze zonder in de pouches zou stoppen? Ik heb een vest met een vaste rij M4 pouches en heb niet zo'n zin om nu meteen een extra vest te kopen en pouches voor me Mp5 en toekomstige Mp7.
Ik ben alleen bekend met de normale inserts voor M4 pouches, zoals die van Haley Strategic. Die heb ik zelf en werken perfect voor M4 mags natuurlijk, maar ik kan me zo voorstellen dat de retention meer dan voldoende is voor 2 mags van ander type. Zolang je M4 pouches niet te krap zijn natuurlijk... :p

Ali alternatief:
https://nl.aliexpress.com/item/3-stks-set-Jacht-Tactische-Molle-Vest-Nylon-Mag-Magazine-Pouch-Insert-Set-Mag-Carrier-Clip/32902105448.html?spm=a2g0z.search0104.3.24.59625feew7pgKp&transAbTest=ae803_4&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_319_317_10696_453_10084_454_10083_10618_431_10304_10307_10820_10301_10821_537_536_10843_10059_10884_5736015_10887_100031_321_322_10103_5736115,searchweb201603_53,ppcSwitch_0&algo_pvid=64335c80-dde9-4a0e-aaa5-3dc79f949fa4&algo_expid=64335c80-dde9-4a0e-aaa5-3dc79f949fa4-3

Je zou eventueel nog een gat of twee kunnen boren en er stukje paracord oid tussen knopen, voor soort van "divider" zoals hier ook gedaan is:
https://nl.aliexpress.com/item/FMA-...e9-4a0e-aaa5-3dc79f949fa4&transAbTest=ae803_4
 
Ja die eerste ken ik inderdaad en had ik al voorbij zien komen. Wanneer er genoeg kracht op staat om een m4 vast te houden, zal een enkele of mogelijk dubbele mp5/7 ook wel gaan en zeker een optie dan om ze te splitten met wat paracord of iets dergelijks. Goed idee dank je wel ga ik zeker iets mee doen.

Voor de rest ga ik ook mijn multicam loadout een update geven met wat betere kleding en een vest, waarvoor ik dan ook specifieke Mp pouches kan halen. Huidige loadout is Deens en ondanks dat het tof is, hebben ze niet echt gebruik gemaakt van de MP7 met de camo die ik draag. Gelukkig zijn zij ook overgestapt naar multicam dus kan ik me alsog voordoen als een Deen XD.