Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Volgende vraag; Specna Arms 5pcs set - 100rd mid-cap magazine for M4/M16 - black steel version...
 
Bij mij feeden de cyma midcaps probleemloos en de specna's lang niet altijd dus dat kan ook een goede zijn inderdaad
 
CYMA mid caps, passen ook goed in de HK416 dus wss ook in de Specna arms en zijn niet zo duur.

Bij mij feeden de cyma midcaps probleemloos en de specna's lang niet altijd dus dat kan ook een goede zijn inderdaad

Ondertussen een drietal besteld bij Airsoftpro.cz, het was even een zoektocht om deze te vinden en nog voor een goede prijs. Maar het is gelukt! Bedankt voor het meedenken.
 
Hi all, eindelijk kan ik weer een keer gebruik maken van mijn eigen topic:
Ik heb voor mijn USP Compact een Detonator threaded outer barrel en een XT301 mini tracer unit gekocht.

Laat nu de threaded outer barrel een 14mm CW zijn en de tracer unit een 11mm CW met een 11mm CW to 14mm CCW adapter erbij.
Deze combo gaat helaas niet werken.

Ik ben dus op zoek naar een 11mm CW female to 14mm CW female adapter.
Het enige wat ik kan vinden is de 11mm CW naar 14mm CCW adapter maar die heb ik dus niet nodig.
 
Ik ga het toch maar proberen; een linkshandige holster voor een TM Hi-Capa. Voorkeur mag ik denk ik niet hebben want überhaupt 1 vinden lijkt al een lastige opgave!
 
Ik ga het toch maar proberen; een linkshandige holster voor een TM Hi-Capa. Voorkeur mag ik denk ik niet hebben want überhaupt 1 vinden lijkt al een lastige opgave!

Ik gebruik zelf voor mijn high capa een holster voor een 1911 van AliExpress. (wel rechrsgandig tho)

Er is wel wat modificatie werk nodig bij de meeste modellen.
Maar als je een beetje handig bent met een dremel, lijmtang en föhn kan je voor iets van 12 euro ofzo een prima werkend holster maken.
 
depositphotos_194151712-stock-photo-french-gendarmerie-patrol-in-lily.jpg


Ben op zoek naar het ding wat hun op hun hoofd hebben (even benaming vergeten)

Alvast bedankt
 
Zijn er op de markt shotguns met de volgende kenmerken:
- compact (max 50 cm)
- werkt met een veer
- toegestane FPS
- (grotendeels) metaal
- 3 shots

Ben zeer gecharmeerd van de Secutor Velites G-II en TM Breacher, maar deze zijn beiden op gas. Ik ben niet echt liefhebber van gas eigenlijk.

Ik ben benieuwd wat er beschikbaar is op de markt.
 
Laatst bewerkt:
Een springer van max 50cm ga je denk ik niet vinden.

Dichtste wat in de buurt komt is de TM M3 shorty (of een kloon daarvan)
 
Zijn er op de markt shotguns met de volgende kenmerken:
- compact (max 50 cm)
- werkt met een veer
- toegestane FPS
- (grotendeels) metaal
- 3 shots

Ben zeer gecharmeerd van de Secutor Velites G-II en TM Breacher, maar deze zijn beiden op gas. Ik ben niet echt liefhebber van gas eigenlijk.

Ik ben benieuwd wat er beschikbaar is op de markt.

Kortste spring shotgun die ik ken is de Cyma CM357AM met 63 cm...

Eventueel is er ook de gewone CM357, die is goedkoper doordat de body meer van plastic is...
 
Weet iemand waar ik een goede replica van een helm zou kunnen vinden? Ik ben op zoek naar iets wat enigszins lijkt op de Schuberth 826 (zie foto) of een andere veel gebruikte moderne helm. Ik zou er graag Tsjechische vz95 camo op zetten, dus als je zulke cover er voor ook kan vinden, zou dat top zijn!
images (1).jpeg
Ik keek persoonlijk wat rond op o.a. taiwangun maar vond daar alleen de (lichte versie van???) een replica van Mich2000 voor 10€. Nu wil ik niet meer dan 80€ besteden aan een helm, maar ik ben op zoek naar hogere kwaliteit dan een stuk plastic. Heeft iemand hier goede ervaringen met een bepaalde soort helm? Alvast bedankt!