Helemaal vers

Dat is lastig te zeggen. Heeft ook met een persoonlijke voorkeur te maken. Ik zou zelf kiezen voor de M4, bijvoorbeeld de Tippmann M4 op HPA. Maar dat is alweer een prijzig object in die vorm. Mijn replica is gebaseerd op de HK416 wat ik zelf een mooi model vind, de M4 is weer wat klassieker. De G36 is voor mij zelf een beetje een vreemde eend in de bijt, vind het model niet mooi. Maar dat is puur persoonlijk hoor. Het model is puur de body. Ik zou eerst besluiten wat voor model ik zou willen en dan gaan vergelijken met verschillende merken en wat de onderlinge verschillen zijn qua interne onderdelen en wat de prijs daarin doet. Mocht je gaan voor een goede basis en die dan upgraden dan zou ik eerst beginnen met een Flat Hop en het goed luchtdicht maken van verschillende onderdelen.
 
Welkom!

Even inhakend op de gasmagazijnen en vol of leeg wegleggen: Nooit, maar dan ook nooit je magazijnen helemaal leeg wegleggen als ze op gas gaan (en dus bij CO2 wel). Heeft ermee te maken dat anders je rubbers kunnen uitdrogen in je magazijnen. Altijd een toefje gas inhouden om gedoe te voorkomen.
 
Dat is lastig te zeggen. Heeft ook met een persoonlijke voorkeur te maken. Ik zou zelf kiezen voor de M4, bijvoorbeeld de Tippmann M4 op HPA. Maar dat is alweer een prijzig object in die vorm. Mijn replica is gebaseerd op de HK416 wat ik zelf een mooi model vind, de M4 is weer wat klassieker. De G36 is voor mij zelf een beetje een vreemde eend in de bijt, vind het model niet mooi. Maar dat is puur persoonlijk hoor. Het model is puur de body. Ik zou eerst besluiten wat voor model ik zou willen en dan gaan vergelijken met verschillende merken en wat de onderlinge verschillen zijn qua interne onderdelen en wat de prijs daarin doet. Mocht je gaan voor een goede basis en die dan upgraden dan zou ik eerst beginnen met een Flat Hop en het goed luchtdicht maken van verschillende onderdelen.
Flat hop? Al die termen zeggen mij niets
Maar een goede aeg is die later om te bouwen naar hpa?
En die van jou gebasseerd op hk416 welk type heb je dan?
Is er ook een 2de hands site of gebeurd dat ook hier?
 
Flat hop? Al die termen zeggen mij niets
Maar een goede aeg is die later om te bouwen naar hpa?
En die van jou gebasseerd op hk416 welk type heb je dan?
Is er ook een 2de hands site of gebeurd dat ook hier?
Welkom! Een m4 aeg is idd om te bouwen tot hpa. Let op dit is wel een prijzig iets. Google maar eens naar hpa wolverine polarstar enzv
 
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn
Welkom!

Even inhakend op de gasmagazijnen en vol of leeg wegleggen: Nooit, maar dan ook nooit je magazijnen helemaal leeg wegleggen als ze op gas gaan (en dus bij CO2 wel). Heeft ermee te maken dat anders je rubbers kunnen uitdrogen in je magazijnen. Altijd een toefje gas inhouden om gedoe te voorkomen.

@JWieleman Inderdaad nooit leeg maken voor opslag

Klopt helemaal en ik zie dat mijn post eerder hierover vekeerd geinterperteerd kan worden. Ik heb mij laten vertellen dat je met de release knop (waarover ik het in mijn post heb) nooit helemaal het gas vewijderd uit het magazijn. Klopt dit dan ook volgens jullie?
 
Klopt helemaal en ik zie dat mijn post eerder hierover vekeerd geinterperteerd kan worden. Ik heb mij laten vertellen dat je met de release knop (waarover ik het in mijn post heb) nooit helemaal het gas vewijderd uit het magazijn. Klopt dit dan ook volgens jullie?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet zeker weet. Ik schiet altijd mijn mag gewoon leeg op het laatst en weet dan altijd wel ongeveer hoeveel gas er nog in zit. Als ik twijfel doe ik er nog toefje in op het einde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Goovscoov
Welkom ik ben ook net begonnen, heb als eerst een glock32 op co2 gehaald en afgelopen weekend een ares sr25 elektrisch. Ivm temperatuur elektrisch en de de co2 valt reuze mee ,flinke terugslag,en toch 3 magazijnen per co2 patroon
 
nou heb mijn ook laten vallen op een m4 asr114 spyder aeg with 10'' keymod weet niet precies of dat een leuke replica is maar sprak mij wel aan? misschien niet zo heel bijzonder maar hier is wel veel voor te krijgen of is het niks? groet olivier
 
Hoi Olivier. Het klinkt allemaal mooi, als je eenmaal al die afkortingen ook gaat begrijpen waan jij je straks in een snoepwinkel wanneer je in een webshop rond staat te kijken of in een fysieke winkel. Maar toch raad ik aan om eerst een keer het veld in te gaan met een replica die je kan lenen of huren. Tijdens een evenement even goed rondkijken naar waarmee iedereen loopt en als je iets moois ziet gewoon er op af stappen en vragen of je het vast mag houden (de replica dan heahhhh) of lekker brutaal vragen of je even mag schieten als daar de gelegenheid toe is. Het zal je waarschijnlijk verbazen hoe toegankelijk iedereen is tijdens een skirm (met uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
 
Goede middag
Ook ik ben helemaal vers in de airsoft wereld wil dit al jaren en gaat er nu eindelijk van komen zit ook vol met vragen ben 47 en woon in breda.
Zitten hier ook mensen uit breda?
Wat voor bril/masker is het beste als je een bril draagt? En ik ben aan het zoeken naar een replica tussen de 250 en 400 die ik beetje bij beetje goed kan upgraden en waar koop je die dan alle suggesties welkom hoop jullie snel te raken uuh zien bedoel ik groet olivier


check! brabantpark!
 
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn