Heel soms trigger jam van auto naar semi nieuwe krytac.

Lucky

Member
16 sep 2018
17
0
Trophies
1
Dag heren en dames, excuses voor het storen ik heb echter een vraag: als ik mijn Krytac crb trident van full auto naar semi auto switch, heb ik heel soms een trigger jam. Is dit normaal/doe ik iets verkeerd? Of is er een probleem? Ik heb amoeba mid caps. En de replica is net nieuw! Thanks voor de hulp!

Mvg,

Lucky
 
Ik ga deze volgen. Heb een Krytac van een teammaatje met het zelfde probleem.
 
In auto stopt de gearbox in een random positie, als dat net op een punt is dat de cut off lever de trigger trolley blokkeert dan kan je niet schieten in semi. Is redelijk normaal en inherent aan het systeem, zelfde kan gebeuren in semi als je te snel wil schieten en je batterij minder sterk is. Beide zijn op te lossen dmv even in FA schieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dit is denk ik te voorkomen met een mosfet die een complete cycle maakt? Kom het bij mijn replica ook tegen als ik te snel heb willen single shooten :p
 
Fenomeen is inderdaad niet super ernstig, behalve als je een replica hebt met een fire selector die alleen op semi kan. Dan moet je hem open maken om hem op FA te kunnen zetten. Dat is wel ruk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Fenomeen is inderdaad niet super ernstig, behalve als je een replica hebt met een fire selector die alleen op semi kan. Dan moet je hem open maken om hem op FA te kunnen zetten. Dat is wel ruk ;)

Als je dit hebt dan zou ik zeker een mosfet installeren