Hallo daar!

MrSkills

New Member
24 okt 2022
1
0
Trophies
1
Goedemorgen iedereen,


Graag wil ik mij even voorstellen! De naam is Marlon, 31 jaar en ik kom uit het mooie Oldebroek.

Al langer ben geïnteresseerd in airsoft. De afgelopen jaren zag ik het niet zo zitten om een grote aanschaf te doen in de tijd. Ik voel er weinig voor om het half te doen met de sport, dus het duurde even voordat ik mij hier heb aangemeld.

Wat mij erg aantrekt in de sport is het teamverband en de mogelijkheid om hier samen met anderen goed in te worden. Vooral de langere speelrondes en grote terreinen spreken mij aan.

Voor nu ben ik bezig met mijn radio certificaat en mijn papieren bij de NAVB aan te vragen. In de loop van deze winter wil ik mij voldoende ingelezen te hebben wbt. materialen, speel terreinen en de algemene regels overal.

Het liefste zou ik nog iemand vinden waar ik een uitrusting van kan lenen of huren in een speelstyle die mij leuk lijkt. Sowieso zal ik hier nog wel een paar (domme) vragen stellen in de toekomst.

Als er vragen zijn, twijfel niet!


Groetjes,
Marlon Visser
 
Welkom op het forum.

Is het radio certificaat bedoeld voor het airsoften?
Deze is over het algemeen namelijk niet nodig met de portofoons die het meest gangbare zijn in de sport.

Stel je vragen gerust en als we het antwoord weten zullen we die proberen te beantwoorden.

Greeting van uit Kampen ;)
 
Welkom! hier kun je genoeg vragen over de sport, en domme vragen bestaan niet ;)
mMocht je een keer wat willen proberen en je bent in het bezit van een nabv wil ik je wel wat speelstylen laten poberen. Ik heb alles, van snipers tot shotguns en alles daar tussen. Zo kun je ook kijken wat je ongeveer kunt verwachten qua replicas.